Piękne słowa

1. Data: 2011-10-13 16:48:29

Temat: Piękne słowa
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Co Wam włącza - oprócz niesmaku - używanie przez kogoś "pięknych słów" nad
stołem a "patelni" pod stołem?
Hamulec w rozmowie?
Rezygnacje z tejże?
Wejście w "piękne słowa", w celu "złapania kontaktu z używającym"?

2. Data: 2011-10-13 17:21:39

Temat: Re: Piękne słowa
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-13 18:48, niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i
marudzi:
> [...]
> Hamulec w rozmowie?
> Rezygnacje z tejże?
> Wejście w "piękne słowa", w celu "złapania kontaktu z używającym"?

Podsumowując: użycie jakichkolwiek słów nic mi nie włącza. W zasadzie
jak ma się coś włączyć, to akurat słowa mają nienajwiększy udział.
Zwłaszcza piękne.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

3. Data: 2011-10-13 17:31:13

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R"
> Co Wam włącza - oprócz niesmaku - używanie przez kogoś "pięknych słów" nad
> stołem a "patelni" pod stołem?
Niesmak włącza przede wszystkim to, jak ktoś nierozróżnia płci i tego czy
jest nad stołem czy pod.
Ogólnie możesz to sobie nazwać kulturą osobistą.
Brzydkie słowa to sprawa drugo lub nawet trzeciorzędna, bo brak kultury
można wykazać również w wykwintnym języku.

> Hamulec w rozmowie?
Oczywiście że tak jak i każda inna demonstracja braku tejże kultury.

> Rezygnacje z tejże?
> Wejście w "piękne słowa", w celu "złapania kontaktu z używającym"?
Dokładnie, tak jak przebranie się w garnitur, przed wyjściem do opery czy
teatru. Pomimo tego że oczywiście można pomaszerować w kufajce i gumofilcach
i doznać wrażeń głebszych niż część widowni których celem jest głównie
zaprezentowanie przepychu swojej garderoby lub biżuterii.

pzdr
olo

4. Data: 2011-10-13 17:45:57

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-13 19:31, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:

Brawo ol...o!

Qra
--
z akcentem na gumofilcach i biżuterii

5. Data: 2011-10-13 17:51:26

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gumofilcach i doznać wrażeń głebszych niż część widowni których celem jest
> głównie zaprezentowanie przepychu swojej garderoby lub biżuterii.

hihi, myślę, że z Tobą byłoby nam dobrze przy stole :)

kiwiko

6. Data: 2011-10-13 19:40:44

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 18:48, Nowy lepszy tren R pisze:
> [...]
> Hamulec w rozmowie?
> Rezygnacje z tejże?
> Wejście w "piękne słowa", w celu "złapania kontaktu z używającym"?

Szorstką przyjaźń?

michał

7. Data: 2011-10-13 20:03:27

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hamulec w rozmowie?
> Rezygnacje z tejże?
> Wejście w "piękne słowa", w celu "złapania kontaktu z używającym"?

Gon sie cioto :)

8. Data: 2011-10-14 09:52:56

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

> Brawo ol...o!

Dzięki, widzę że zmężniałem w twoich oczach ;)

pzdr
olo

9. Data: 2011-10-14 09:55:13

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko"

> hihi, myślę, że z Tobą byłoby nam dobrze przy stole :)

Lub w teatrze :) bo podobno
"Zycie to jest teatr -- mówisz, ciagle opowiadasz. Zycie to jest tylko
kolorowa maskarada. Wszystko to zabawa, wszystko to jest jedna gra."

pzdr
olo

10. Data: 2011-10-14 12:09:05

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-październik-11 w ramce <news:j776n1$o57$1@news.onet.pl> pędzel
Qrczak zmalował:

> Dnia 2011-10-13 18:48, niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i
> marudzi:
>
> Podsumowując: użycie jakichkolwiek słów nic mi nie włącza.

Może jesteś zepsuta.

Ewolucja ludzi...
Wolność - definicjowanie...
brzydkie slowa
Kto (co) naprawde leczy nasze choroby - Bóg czy lekarstwa?
Pończocho wróć!