Piękny wygląd

1. Data: 2009-12-20 18:48:43

Temat: Piękny wygląd
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem
Piękno kobiece to Gwen Stefani w teledysku "4 In The Morning"
http://www.dailymotion.pl/video/x1rcnw_gwen-stefani-
4-in-the-morning_music

a męskie to Marcin Ciurapiński w teledysku "Jedyny Słodki Problem"
(ten stojący po prawo)
http://www.dailymotion.pl/video/x47rk1_jedyny-slodki
-problem-big-day_music
A jakie jest Wasze zdanie?

2. Data: 2009-12-20 21:12:37

Temat: Re: Piękny wygląd
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 19:48, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> [...]
stefani-4-in-the-morning_...

> a męskie to Marcin Ciurapiński w teledysku "Jedyny Słodki Problem"

Gdybym mogła mieć wybór to chciała bym być jak ona...dla mnie ideał

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/123953/Amerie.jp
albo
http://prywatka.blox.pl/resource/kim.jpg Kim Kardashian

A jeśli idzie o faceta to ten Jason Behr , ma nieziemskie, zabójcze
oczy :)

http://www.corbisimages.com/images/OUT915498.jpg?siz
e=67&uid=F391EBAC-4FD6-4778-B72F-78F3188E8C54
tu podstylizowany, ale co tam :/

http://farm1.static.flickr.com/182/369455608_4ed5b81
8e6.jpg

http://www.mytvboyfriends.com/wp-content/uploads/200
9/08/jasonbehr.jpg

Pytałeś o ideały...to moje typy ;)
____
Iza

3. Data: 2009-12-20 21:22:49

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 22:21, Sender <m...@k...pl> wrote:

Morning"http://www.dailymotion.pl/video/x1rcnw_gwen-
stefani-4-in-the-morning_...

pg

ze=67&uid=F391EBAC...

18e6.jpg

09/08/jasonbehr.jpg

> No tak, dzieci Roswell i Jeziora Marze ;-)
> MS- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Cóż poczniesz...męski jest co tu kryć ;)
___
Iza

4. Data: 2009-12-20 21:36:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 13:12:37 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> (...)
> Pytałeś o ideały...to moje typy ;)

Nigdy w sumie nie miałam takiego ideału. Moze dlatego, że zawsze podobałam
się sobie, mam wybitnie pozytywny do siebie stosunek, także dziś, po tych
latach, kiedy może nie był tak jeszcze ustalony, a szkoda; dziś widzę, ze
trzeba byc pewnym tego, co się odczuwa wobec siebie pozytywnego :-)
Jest parę postaci, które mi się podobają, ale to naprawde nie ma znaczenia
absolutnie w niczym dla mnie, a i te postacie musiałyby w sobie zmienić,
aby zbliżyc się do mojego ideału; wolę już rzeźby Fidiasza czy Michała
Anioła, zdecydowanie :-)

--

Ikselka.

5. Data: 2009-12-20 22:02:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:
> [...]
4-in-the-morning_music

> a m�skie to Marcin Ciurapi�ski w teledysku "Jedyny S�odki Problem"

Gust mam raczej dość relatywny, ale tak kobieta zawsze robiła i robi
na mnie wrażenie. Audrey Hepburn

http://1.bp.blogspot.com/_AH9zmUsgjh8/SVew4BurNvI/AA
AAAAAAAEw/MB24g3GEQKk/s1600-h/audrey_hepburn-1-77995
5.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_AH9zmUsgjh8/SVm84SwIdoI/AA
AAAAAAAFs/DRou70FZnwk/s1600-h/Audrey_Hepburn_in_Char
ade_4-725240.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_AH9zmUsgjh8/Sb93vo0AILI/AA
AAAAAAAIY/tcEjKMxSd4Y/s1600-h/htsam005v-798771.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_AH9zmUsgjh8/SfyYB4oyxoI/AA
AAAAAAAJs/iVtm7dHcKic/s1600-h/25-759243.jpg

6. Data: 2009-12-20 23:28:33

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
4-in-the-morning_music

> a męskie to Marcin Ciurapiński w teledysku "Jedyny Słodki Problem"

Ja już mam swój typ.
To boski APOLLO ;P
Ideał, wzorzec mężczyzny!

7. Data: 2009-12-21 07:41:15

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 22:36, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> absolutnie w niczym dla mnie, a i te postacie musiałyby w sobie zmienić,
> aby zbliżyc się do mojego ideału; wolę już rzeźby Fidiasza czy Michała

Ja mam do siebie stosunek normalno- akceptacyjny.
Jak każdy człowiek mam coś co i mnie się we mnie podoba,
ale mam i mankamenty, które mnie drażnią.
Zdaje sobie sprawę, że osoby, które podałam na fotkach sa:
- ucharakteryzowane
- zmienione komputerowo
- być może osoby "poprawiane plastycznie"
Niemniej zdumiony pytał o nasze typy tu i teraz, to znalazłam
najbardziej odpowiadające mi wersje
tych postaci.
Amerie jest super genialnie zmieszana rasowo wręcz w idealnych
proporcjach, natomiast Kim ma niesamowita figurę. Może dla co
niektórych nieproporcjonalną z uwagi na pupe, ale dla OK- super.
Co do pana "Maxa" to mało znanego aktora(zaznaczam calowo bo Tom
Cruise też ma super oczy, ale jest powszechnie uznany za
przystojniaka),to ma jakiś taki niepokój w oczach...coć magnetycznego,
no i te słodkie, odstające uszy, które same w sobie nie sa dość
estetycznym obrazem, ale jemu owszem pasują- jak choćby Jennifer Gregy
grecki nos, który zoperowała.
___
Iza

8. Data: 2009-12-21 07:42:47

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 00:28, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w
> [...]

I o to chodzi, grunt, to żebyś to ty była zadowolona a nie
koleżanki ;)
________
Pozdrawiam
Iza

9. Data: 2009-12-21 08:45:51

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 08:49, Sender <m...@k...pl> wrote:

> A do czego Ci te Twoje ideały 'służą'?
> Chciałbyś być taka jak ona i pożądasz takiego jak on?
> Do celów seksualnych, czy jakiś innych?
> MS

Hmm...do niczego.
Oni sa urodziwi i tyle. Mnie moje oczy ciągną do wszystkiego co
ponadnormatywne, ogólnie piękno(w mojej skali) mnie gubi. ;)
Często bywa tak, że cechy aparycji które wstępnie oceniamy jako nasz
ideał urody mężczyzny/kobiety praktycznie tjw realu, unikamy z obawy
przed odrzuceniem i świadomości względnego niedoścignienia.
A ponadto bywa, ze kompletne przeciwieństwo naszego ideału, jest w
stanie wywrzeć na nas nietuzinkowe wrażenie- czyli przede wszystkim
musi byś to COŚ.
____
Iza

10. Data: 2009-12-21 08:51:38

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
z.googlegroups.com...

Ogólnie - czy to mysz biega za pułapką, czy pułapka za myszą?

Manipulacja, socjotechniki i mowa ciala.
Charakteropatia
XLce
klap_wych
Coś tam znowu o grypie świńskiej.