Manipulacja, socjotechniki i mowa ciala.

1. Data: 2009-12-20 15:14:57

Temat: Manipulacja, socjotechniki i mowa ciala.
Od: "louis_silnoreki" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio interesuje sie roznymi socjotechnikami, mowa ciala, manipulacja i
przegladajac materialy na youtube trafilem na filmy o Piotrze Tymochowiczu,
czlowieku ktory z Leppera zrobil "czlowieka" i tam przyczailem ze
tymochowicz zalozyl swoj blog, który jest ciekawy i może was zainteresować
http://tymochowicz.net

2. Data: 2009-12-21 09:09:49

Temat: Re: Manipulacja, socjotechniki i mowa ciala.
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"louis_silnoreki" <l...@g...com>

> [...]
> czlowieku ktory z Leppera zrobil "czlowieka" i tam przyczailem ze
> tymochowicz zalozyl swoj blog, który jest ciekawy i może was zainteresować

"kwestia wyboru" to ważny element kształtowania wizerunku.
Są tematy i wypowiedzi niewygodne, które lepiej przemilczeć lub zbyć zdawkową
wypowiedzią
rozmydlającą nie na temat. Cenzura, tabu, wybiórczość, klapki na oczach, ignorancja.
:-)
Edward Robak* z Nowej Huty

PS. To już moja 3-cia próba umieszczenia komentarza na blogu
Piotra Tymochowicza. Ciekawe, czy tak jak poprzednie - zostanie
niezamieszczona? ;)

3. Data: 2009-12-21 10:25:29

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 16:14, "louis_silnoreki" <l...@g...com> wrote:
> [...]
> czlowieku ktory z Leppera zrobil "czlowieka"  i tam przyczailem ze
> tymochowicz zalozyl swoj blog, który jest ciekawy i może was

Jego mowa ciała (techniczna) jest sztuczna ...bardzo
Ja jak sie zapomnę to po prostu ...ręce wiatraki ;)
Ogólnie uwielbiam ludzi gestykulujących. Gesty sa mocno naprowadzające
dialog i imo ułatwiają go.
___
Iza

4. Data: 2009-12-21 11:51:15

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> [...]

> PS. To już moja 3-cia próba umieszczenia komentarza na blogu
> Piotra Tymochowicza. Ciekawe, czy tak jak poprzednie - zostanie

hehe
tym razem doszło - precedens zaistniał. :-)
http://intensedebate.com/people/Robakks
Ed

5. Data: 2009-12-21 16:48:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 02:25:29 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
> Ja jak sie zapomnę to po prostu ...ręce wiatraki ;)
> Ogólnie uwielbiam ludzi gestykulujących. Gesty sa mocno naprowadzające

Mnie przeszkadza gestykulacja podczas wypowiedzi.
--

Ikselka.

Charakteropatia
XLce