Pieprzona opryszczka...co zrobić żeby szybciej zniknęła??

1. Data: 2004-06-05 08:21:04

Temat: Pieprzona opryszczka...co zrobić żeby szybciej zniknęła??
Od: "KULTART" <KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj nagle mi wyskoczyła.Na górnej wardze.Wkurza mnie to, boli ,
przeszkadza we wszystkim.Czy jest jakis sposób na to żeby szybciej zeszła??

--
West McLaren Mercedes

2. Data: 2004-06-05 09:26:22

Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

*KULTART* [ KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl ] napisał(a):

> Wczoraj nagle mi wyskoczyła.Na górnej wardze.Wkurza mnie to, boli ,
> przeszkadza we wszystkim.Czy jest jakis sposób na to żeby szybciej
> zeszła??

wit B + niezastapiony dla mnie srodek Vratizolin !!
jednak wszystko zalezy w jakim stadium jest - raz mi sie udalo, ze
praktycznie wcale jej nie bylo widac, jak wczesnie wykrylem, ale tak
czy inaczej to kwestia kilku dni

--
Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

3. Data: 2004-06-05 09:29:02

Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

*Sarpedon* [ f...@t...cy ] napisał(a):

> wit B + niezastapiony dla mnie srodek Vratizolin !!

kompleks wit B w tabletkach (zamiennie mozesz jesc duze ilosci
orzechow najlepiej ziemnych ;] )
Vratizolin - masc w aptece bez recepty

4. Data: 2004-06-05 10:50:23

Od: "KULTART" <KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał :

Vratizolin - masc w aptece bez recepty

A droga to maść??

kompleks wit B w tabletkach (zamiennie mozesz jesc duze ilosci
orzechow najlepiej ziemnych ;] )

Moga być orzeszki ziemne np. solone z puszki? :-))

--
West McLaren Mercedes

5. Data: 2004-06-05 11:11:42

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c9s8mk$pfh$...@n...news.tpi.pl,
KULTART <KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl>:
> Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał :
>
> Vratizolin - masc w aptece bez recepty
>>

> A droga to maść??

Nie tyle masc, co krem. 5zl za mala tubke (3g), 13zl za duza (15g).
Tanszy niz Zovirax, a czy rownie skuteczny...?

--
Robert

6. Data: 2004-06-05 11:14:05

Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

*KULTART* [ KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl ] napisał(a):

> Vratizolin - masc w aptece bez recepty
> A droga to maść??

opakowanie 3 g (chyba innych nie ma) kosztuje 5 - 6 zl

> kompleks wit B w tabletkach (zamiennie mozesz jesc duze ilosci
> orzechow najlepiej ziemnych ;] )
> Moga być orzeszki ziemne np. solone z puszki? :-))

moga, choc zdrowsze sa ziemne w lupinkach a i fajniej sie je je :)

7. Data: 2004-06-05 11:17:30

Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

*RobertSA* [ u...@o...pl ] napisał(a):

> Nie tyle masc, co krem. 5zl za mala tubke (3g), 13zl za duza (15g).
> Tanszy niz Zovirax, a czy rownie skuteczny...?

- moze to i krem :)
- pierwszy raz slysze o jakiejs wiekszej tubce
- raz w zyciu kupilem zovirax i jestem zdecydowanie na NIE...
porownywalem skutecznosc obydwu srodkow w ciagu dwoch tygodni bo na
nieszczescie dopadlo mnie to szybko znow i dla mnie Vratizolin jest o
wiele lepszy, skuteczniejszy i szybszy

8. Data: 2004-06-05 11:18:36

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c9sa4a$ofr$...@i...gazeta.pl,
Sarpedon <f...@t...cy>:

> porownywalem skutecznosc obydwu srodkow

opublikuj ;)

--
Robert

9. Data: 2004-06-05 12:31:41

Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

*RobertSA* [ u...@o...pl ] napisał(a):

> opublikuj ;)

:P

10. Data: 2004-06-05 14:14:03

Od: "loop" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vratizolin i Zovirax to acyklovir w tej samej dawce. Wiec skutecznosc jest
ta sama. Rozchodzi sie o cene....
Mozna polecic jeszcze Hascovir- tez jest tani i dobry.
Pozdrawiam
loop

jak zaplanowac płeć dziecka???
Kurcze i żelazo