"Pieprzyk"

1. Data: 2004-04-18 16:41:21

Temat: "Pieprzyk"
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam na lewym bicepsie pieprzyk, kolor hm brazowy (ciemny). Nie jest jakis
duzych rozmiarow, ale troche cwiczac (powiekszyl sie biceps) powiekszyl mi
sie ten pieprzyk. Hm z wiekiem (im czlowiek starszy:)) mam coraz wiecej
znamion lub tez powiekszenie obecnych. Nawet na komisji wojskowej napisali
mi w "paragrafach" przebarwienia skorne czy jakos tak. No i zmierzajac do
meritum czy mam sie martwic ze te znamiona robia sie wieksze? Szczegolnie
ten na bicebsie(bicepsie? jak to sie pisze? :))

--
Pozdr. Hektor

2. Data: 2004-04-18 16:50:07

Temat: Re: "Pieprzyk"
Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:

> [...]
> meritum czy mam sie martwic ze te znamiona robia sie wieksze? Szczegolnie
> ten na bicebsie(bicepsie? jak to sie pisze? :))

ja tez jestem dosc popieprzony ;-) wiec konsultowalem sprawe z lekarzem.
sprawa wyglada tak, ze natychmiastowego kontaktu z lekarzem wymaga
sytuacja, w ktorej taki pieprzyk ma nierowna fakture, zaczyna swedziec,
ma nierownomierny kolor. panikowac nie ma co, ale lepiej zapobiegac,
wiec jezeli cokolwiek cie niepokoii po prostu zapisz sie na wizyte.

jakie leki powoduja nieplodnosc u mezczyzn?
ubiór ciążowy
F 25
botox - kto moze wykonywac zabiegi? i mezoterapia
zasady pomiaru cisnienia krwi