Pieprzyk - warga

1. Data: 2004-03-03 09:28:24

Temat: Pieprzyk - warga
Od: "Domek" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Niedawno zauwazylem nowy pieprzyk (brazowy, srednica ok. 2 mm.). Zdziwiło
mnie to, że powstal po wewnetrznej stronie wargi. Czy Waszym zdaniem
powinienem tym problemem zawracac glowe lekarzowi? Mam 21 lat.

Pozdrawiam
Domek

2. Data: 2004-03-08 20:36:09

Temat: Re: Pieprzyk - warga
Od: "Johny" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoś się jak najszybciej do lekarza (dermatolog)!

Im szybciej stwierdzi co to jest tym łatwiejsze i skuteczniejsze leczenie !

Pozdrowienia
Johny

Użytkownik "Domek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie to, że powstal po wewnetrznej stronie wargi. Czy Waszym zdaniem
> powinienem tym problemem zawracac glowe lekarzowi? Mam 21 lat.

Sinoczerwony ślad po wycięciu włókniaka
Ciągłe psychiczne napiecie
Guillaine-Barre: szukam neurologa - "zawziętego" pasjonata - cięzki przypadek
Male swedzace bąble na recach
nolicin a candida