Pierniko-murzynek - Przebój!!!!!

1. Data: 2001-11-17 09:10:52

Temat: Pierniko-murzynek - Przebój!!!!!
Od: "Iśka" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierniko-murzynek jest hitem od pierwszego upieczenia! Co prawda, po
pierwszym razie musiałam zakupić nową formę, ale od nadmiaru głowa nie
boli:-)

Teraz piecze się kolejny raz:-) Za każdym razem wychodzi lepszy:-) Co za
zapach.......
--
Pozdrawiam-Iśka

1. Data: 2001-11-17 11:08:43

Temat: Re: Pierniko-murzynek - Przebój!!!!!
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iśka" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> boli:-)
>
> Teraz piecze się kolejny raz:-) Za każdym razem wychodzi lepszy:-) Co za

to fakt, jest bardzo dobry.
ale chlopina rzada zebym zaczela piec cos innego bo mu sie znudzilo...

Mechcia

1. Data: 2001-11-17 15:47:00

Od: "Maiesky" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a przepis????

1. Data: 2001-11-18 10:03:08

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maiesky <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3bf68611$...@n...vogel.pl...
> a przepis????

To cały czas ten sam przepis podawany co jakiś czas.
Pewnie jak przeczytasz, to będziesz wiedziec o co chodzi:
Masz, z mojej strony za pozwoleniem Castle:
2 szklanki kefiru
1/2 szklanki oleju
3 szklanki mąki
2 łyżki kakao
2 łyżki dżemu
2 łyżeczki sody
1 szklanka cukru
przyprawa do pierników
dużo bakalii
Składniki wymieszać, wylać na blachę i piec około godziny w piekarniku
nagrzanym do 190-200 stopni.

Przepis pochodzi z listy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia i jest wart polecenia.

Wkn

1. Data: 2001-11-18 10:45:17

Od: " Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierniko-murzynek jest hitem od pierwszego upieczenia!

Rzeczywiscie jest znakomity i nie wymaga wiele pracy. Do
skladnikow wymienionych w przepisie dodalam jajko i pokruszona tabliczke
gorzkiej czekolady.

1. Data: 2001-11-18 14:24:38

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przepis pochodzi z listy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia i jest wart polecenia.
>
> Wkn

tak tak. przecie to wilgotny murzyn!

Mechcia

1. Data: 2001-11-18 17:07:14

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9t8gbm$r19$...@n...tpi.pl...

Ależ Mechciu!!! ;-))

Wkn

1. Data: 2001-11-18 17:58:24

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9t8gbm$r19$...@n...tpi.pl...

> Ależ Mechciu!!! ;-))
>
> Wkn

skad to oburzenie...:)
sama go stworzylas haha

Mechcia

1. Data: 2001-11-19 07:55:28

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iśka <f...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> boli:-)
>
> Teraz piecze się kolejny raz:-) Za każdym razem wychodzi lepszy:-) Co za

ja pieklam go w ten weekend, nie musze dodawac, ze zostaly juz tylko
okruszki...
i pieklam jeszcze brownies wg przepisu Magdaleny - na poczatku jakos nie
spodobaly mi sie, szczegolnie to ze trudno je pokroic (moja niecierpliwosc),
ale gdy juz prawie ostygly, to jednak pycha.
Asia

1. Data: 2001-11-19 11:19:22

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9t8ssg$158$...@n...tpi.pl...

> skad to oburzenie...:)
> sama go stworzylas haha
>
> Mechcia

No dobra ;-)

Wkn
ps. a żywy murzyn lata po mieszkaniu i zawzięcie merda ogonem do suchej
bułki, hihi

LISTA DYSKUSYJNA
link do ciasteczek świątecznych
Sezamki-z ostatniej chwili:)