Pierre Rene - puder

1. Data: 2004-12-02 10:51:06

Temat: Pierre Rene - puder
Od: "Idis" <i...@w...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mogę kupić w W-wa
wygładzający puder w kamieniu Pierre Rene Smooth & Soft Compact Powder ?
Zajrzałam do wszystkich okolicznych drogerii, jak również do Rossmana i
kilku hipermarketów - nic.
Czytałam bardzo dobrą opinię na temat tego produktu, a że akurat kończy mi
się mój puder to zdecydowałam że może warto byłoby spróbować. Również cena
jest zachęcająca ~ 12zł.
Czy któraś z Was zna ten puder i podzieli się swoimi wrażeniami?
Może jednak nie warto jeździć za nim przez pół miasta a zakupić coś
pewniejszego, np. Lantheric (dawniej Yardley)? Tym bardziej że jak już kupię
to starczy mi na jakieś kolejne 1,5 roku :)

Dziękuję i pozdrawiam!

1. Data: 2004-12-02 13:58:49

Temat: Re: Pierre Rene - puder
Od: "Edyta Maślany" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

używam tego pudru od 1,5 roku i jestem bardzo zadowolona, moim zdaniem
lepszy od Lantheric. Jeżeli nigdzie nie znajdziesz to jest na
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=24100&ses
sion=81af523a3353923c

Pozdrawiam
EM