Pierscionek zareczynowy

1. Data: 2002-09-19 05:52:11

Temat: Pierscionek zareczynowy
Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowna grupo.
Czy takowy wyjatkowy dowod milosci czy jak go tam nazwac, powinien byc
wybrany wspolnie przez dziewczyne i chlopaka czy raczej tylko przez
chlopaka?Mam na mysli to, ze moze sie nie spodobac, wiec pomyslalem, ze
chyba nic sie nie stanie jak razem pojdziemy wybrac.

Pozdrowka
Karol

2. Data: 2002-09-19 06:07:38

Temat: Re: Pierscionek zareczynowy
Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wybierałam pierścionek zaręczynowy razem z moim narzeczonym wybrałam dwa
i zapytałam który mu się bardziej podoba i ten wzięłam (zresztą też mi się
bardziej podobał)
a najprościej zapytaj dziewczynę jak ona woli

Joanna

3. Data: 2002-09-19 06:29:56

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chlopaka?Mam na mysli to, ze moze sie nie spodobac, wiec pomyslalem, ze
> chyba nic sie nie stanie jak razem pojdziemy wybrac.

Zamówiłem wg własnego projektu - nie pytałem dziewczyny o zdanie - zobaczyła
go dopiero po nałożeniu na palec :):)
Podoba się bardzo do dzisiaj i... jest absolutnie oryginalny -
niespotykany - nikt takiego nie ma i nie będzie miał. :)
A i jeszcze jedno koszt był niższy niż gotowego w sklepie - ominąłem marżę
sklepu :)

Sławek

4. Data: 2002-09-19 07:59:39

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez wybieralam pierscionek zareczynowy wraz z moim mezczyzna (jestem
troche wybredna w takich sprawach, a znajac jego gust bardzo prawdopodobne,
ze moglby mi sie nie spodobac). chodzilismy po jubilerac, az znalezlismy
taki pierscionek, ktory mnie sie bardzo podobal i mojemu lubemu. Przy okazji
od razu zostal zwezony. Potem razem poszlismy do restauracji, gdzie mi sie
oswiadczyl. Moze nie bylo to dla mnie wielka, romantyczna niespodzianka, ale
przynajmniej obydwoje jestesmy zadowoleni z naszego wyboru, a moj luby
uniknal niezadowolenia z mojej strony. "Wilk syty i owca cala"

5. Data: 2002-09-19 08:05:57

Od: "Renata Adamska-Regdos" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Miał być wykonany według moich pomysłów popartych projektem z katalogu.
Zostawiliśmy fachowcom nasz projekt, pieniądze, a mój luby miał odebrać.
Odebrał, wyjechaliśmy na wakacje, romantyczne oświadczyny w lesie pod Brnem,
otwieram pudełko... a tam uboga wersja mojego wymarzonego pierścionka!!!
:-\ Było rozczarowanie, ale się przyzwyczaiłam. Od tego czasu unikam
biżuterii na zamówienie.
--
Renya

6. Data: 2002-09-19 08:21:01

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:

> [...]
> chlopaka?Mam na mysli to, ze moze sie nie spodobac, wiec pomyslalem, ze
> chyba nic sie nie stanie jak razem pojdziemy wybrac.

Jedna i druga opcje sie stosuje. Dodam tylko, ze jesli bedziesz wybieral
sam to zastanów sie jakie ma upodobania ( przykladowo jesli nie nosi
zlota to nie kupuj zoltego zlota, jesli nie cierpi duzej bizuterii to
nie kupuj wielkiego ciezkiego pierscionka itp) - to ma byc pamiatka jaka
bedzie chciala miec na palcu a nie obowiazek i cos noszonego tylko dla
zasady. Upewnij sie tez co do rozmiaru palca narzeczonej. Powodzenia.
pzdr
agi

7. Data: 2002-09-19 08:26:16

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Adamska-Regdos" <r...@p...fm>
napisał w wiadomości news:amc0fa$3tg$1@sunflower.man.poznan.pl...

> [...]
> otwieram pudełko... a tam uboga wersja mojego wymarzonego pierścionka!!!
> :-\ Było rozczarowanie, ale się przyzwyczaiłam. Od tego czasu unikam

Ja miałem szczęście - ale porównywałem gotowy pirścionek z projektem przed
odebraniem od jubilera.
A oświadczyny odbyły się w obecności moich rodziców - ku zaskoczeniu i ich i
dziewczyny/narzeczonej.
Oświadczyny następnego dnia zostały powtórzone z pięknym bukietem róż
i klękaniem przed Matką narzeczonej (ojciec już nie żył) i proszeniem o rękę
córki.
Ech to były emocje .... ;-) ;-)
pół roku później był ślub
a po 18 latach piszę te słowa :-) nie żałując ani jednego wykonanego wtedy
gestu :-)

aż się wzruszyłem

Sławek

8. Data: 2002-09-19 08:31:24

Od: "Artur Janas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wybierałem z moją rodziną. Kobiety bym nie wziął, bo to ma być dla niej
niespodzianka.

9. Data: 2002-09-19 08:38:05

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amboks$muo$...@n...tpi.pl...
> [...]
> chlopaka?Mam na mysli to, ze moze sie nie spodobac, wiec pomyslalem, ze
> chyba nic sie nie stanie jak razem pojdziemy wybrac.

Mój chłopak wiedział jaki pierścionek bym chciała. Koniecznie miał być z
czerwonym oczkiem :-).
Kupił pierścionek beze mnie (wybrał wspanile, orginalnie i skromnie - tak
jak lubię). Podarował mi ga w bardzo miłych okolicznościach w dniu moich
urodzin. Najpierw wręczył mi prezent, w który się odziałam. A kiedy już
wygladałam odpowiednio do chwili - poprosił mnie o rękę :-)). To
niezapomniana chwila nie tylko dlatego, że poprosił bym została z nim do
końca życia, ale też dlatego, że mnie zaskoczył.

Pozdrawiam. Variete.

10. Data: 2002-09-19 13:21:52

Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Karol" napisał
u mnie bylo mniej romantycznie ;-)
Zaprowadzilam mojego lubego do jubilera i
pokazalam paluchem ktory chce. Na miejscu zostal
zmniejszony i tego samego wieczoru przy kolacji w
restauracji-ubrany :-)
Pozdrawiam serdecznie
Iwonka

Re: Zapytanie o grupę