Pierwsze foty za płoty ;-)

11. Data: 2002-06-06 05:49:19

Temat: Re: Pierwsze foty za płoty ;-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
news:3CFDF46E.5B6E50E0@metal.agh.edu.pl...
> Wczoraj przyjechał do mnie zakupiony do badań cyfrowy Nikon Coolpix 995.
> Pierwsze co sprawdzałem, to jak wyjdą zdjęcia kwiatków czy
> makro jest faktycznie od 2 cm.
> Popstrykałem trochę na chybił-trafił i powiesiłem parę zdjęć na WWW.
> Na http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/nikon/pierwsze.htm
> można obejrzeć parę próbek.
> Krzysztof

Aparat w porządku, ślimak w porządku, ale zdjęcia takie sobie bo...., no bo
czego na nich nie ma??? :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2002-06-06 05:54:18

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECENICCAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Slimaka Januszowi podrzuc do ogrodu :-))
Pomysł niezły. Przynajmniej jednego bym miał. Bo słyszę, że co trochę
zielonego na łódzkich kretowiskach, to zaraz tam kwintale ślimaków - i
zazdrosć mnie zżera bo u mnie nie chcą się jakoś mnożyć. ;-p
Pozdrawiam ;-)
Janusz

13. Data: 2002-06-06 07:08:04

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał:

> Aparat w porządku, ślimak w porządku, ale zdjęcia takie sobie bo...., no bo
> czego na nich nie ma??? :-)))
Kcesz kwiaty ... no wiesz czego.
Bedą na jutro!
Krzysztof

14. Data: 2002-06-06 07:11:13

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" napisał:

> Czyli jednak miłość - kiedyś ukochaną obsypywało się klejnotami a teraz z
> miłości do ogrodu można wydawać na "narzędzia" do tej miłości uprawiania.
> Patrzeć i uczyć się !
No, to nie całkiem tak... może niewyraźnie napisałem.
Aparat jest kupiony do pracy, do fotografowania całkiem innych
"kwiatków". Ale i tak muszę za niego zapłacić - wynikami badań.
A to, że do ogrodu potrzebny było jednym z ważmiejszych powodów
zakupu tegoż.
Krzysztof

15. Data: 2002-06-06 08:43:01

Temat: Odp: Pierwsze foty za płoty ;-)
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> makro jest faktycznie od 2 cm.
> Popstrykałem trochę na chybił-trafił i powiesiłem parę zdjęć na WWW.

Zdjęcia prześliczne, choć rzeczywistość znacznie wspanialsza:-)))
Mam nadzieję, że o tym ślimaku można się już wyrażać w czasie przeszłym"
Wyglądał na zbyt dobrze odżywionego!

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2002-06-06 08:56:42

Temat: Re: Odp: Pierwsze foty za płoty ;-)
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisała:

> Mam nadzieję, że o tym ślimaku można się już wyrażać w czasie przeszłym"
> Wyglądał na zbyt dobrze odżywionego!
Gdzieżbym śmiał!
Już mi się oberwało za krety, żaby i ryby.
A poza tym ślimaki za bardzo się kleją do butów.
Moje wędrują (niekoniecznie z własnej woli) drogą powietrzną
na pole rolne dwie działki dalej. Niech się żywią jęczmieniem!
Krzysztof

17. Data: 2002-06-06 09:26:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje wędrują (niekoniecznie z własnej woli) drogą powietrzną
> na pole rolne dwie działki dalej. Niech się żywią jęczmieniem!

Wędrują? powiadasz!!!
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

18. Data: 2002-06-06 09:35:01

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał:

>(...) A poza tym ślimaki za bardzo się kleją do butów.
> Moje wędrują (niekoniecznie z własnej woli) drogą powietrzną
> na pole rolne dwie działki dalej. Niech się żywią jęczmieniem!

To może być błąd, ta podróż. Kiedy ja fundowałam moim ślimakom wycieczki
zagraniczne, one rozpowiadały kolegom jak to u mnie fajnie (znacznie
bardziej zielono niż na szosie i rozmaiciej niż w polu czystego
podagrycznika). A potem miałam z powrotem nie dość, że własne, te
exportowane, to jeszcze ich szwagrów, wujków, pociotków i zwykłych kumpli.
Potem zaś ich potomstwo itd.

Pozdrawiam, Anula :)

19. Data: 2002-06-06 09:49:23

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kcesz kwiaty ... no wiesz czego.
> Bedą na jutro!
> Krzysztof
O!!!!! I to jest męska deklaracja inteligentnego faceta! :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2002-06-06 12:27:25

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj przyjechał do mnie zakupiony do badań cyfrowy Nikon Coolpix 995.
(...)

Pięknie fotografuje ten aparat Wasze piękne kwiaty.
Też chcę mieć, tak pięknie fotografujący, aparat, ale nie tak drogi :-)))

Pozdrawiam Krycha

co dalej zrobic z ziemia?
wystawa w Lublinie
śliwki