Pigmeje.....

1. Data: 2000-04-05 05:16:41

Temat: Pigmeje.....
Od: "ZZXXCC" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Telewizja bombarduje nas reklamami podpasek i tamponów.
Dlatego mam pytanie co stosują np.pigmejki,masajki i inne kobiety z ludów
trochę bardziej dzikich niż my.
Kiedy ich dzieci osiągają dojrzałość płciową.
Czy jesli zyją w plemieniach liczących niewielką liczbę osób nie występują
defekty genetyczne.

2. Data: 2000-04-05 06:06:01

Temat: Odp: Pigmeje.....
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jesli zyją w plemieniach liczących niewielką liczbę osób nie występują
> defekty genetyczne.

Nie, bowiem oni nie wiedzą o defektach genetycznych.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-04-08 05:02:58

Od: "Galicjus Anonymus" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "* piotr'ek *" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie, bowiem oni nie wiedzą o defektach genetycznych.
>
> --
> Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
> Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

Czy to ten Olkusz w
Małopolsce.

4. Data: 2000-04-10 06:26:37

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to ten Olkusz w
> Małopolsce.

Yyyyeeeeeeeeeuuuu TAK... a kto pyta i dlaczego?

5. Data: 2000-04-12 04:28:32

Temat: Re: Pigmeje.....
Od: "Galicjus Anonymus" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Yyyyeeeeeeeeeuuuu TAK... a kto pyta i dlaczego?

A tak sobie pytam bo chyba mieszkam niedaleko.

specjalizacja, psychiatria
Studentka medycyny potrzebuje pomocy ( fizjologia krwi )
Krzem- pytanie do STOMATOLOGOW?
prądy czynnościowe
Owsiki