Pigulki - plamienie

1. Data: 2003-06-08 20:57:37

Temat: Pigulki - plamienie
Od: "Aquarius" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam nastepujace pytanie natury hormonalno antykoncepcyjnej: czy plamienia
wystapujace podczas brania 1 opakowania pigulek (same plamienia to podobno
nie jest niepokojacy objaw) maja jakikolwiek wplyw na skutecznosc (a
szczegolnie jej zmniejszenie) dzialania pigulek? Czym konkretnie sa
spowodowane te plamienia ? Wdzieczny bede za wszelkie informacje na ten temat.

2. Data: 2003-06-08 21:11:30

Temat: Re: Pigulki - plamienie
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jest niepokojacy objaw) maja jakikolwiek wplyw na skutecznosc (a
> szczegolnie jej zmniejszenie) dzialania pigulek?
O ile mi wiadomo, to mie (dot. plamień podczas pierwszych 3 miesięcy łykania
piguł).

Czym konkretnie sa
> spowodowane te plamienia ?
przy pierwszym opakowaniu zwykle jest to objaw przyzwyczajania się organizmu
do pigułki

visura ani???
pasta do zebow
drętwienie