Pilne - POROD !!!

1. Data: 2001-10-31 10:06:04

Temat: Pilne - POROD !!!
Od: "Mirek" <m...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wczoraj minal termin porodu mojej zony a nadal nic sie nie dzieje. Tzn. zona
czuje czeste skurcze przepowiadajace w postaci mocno twardniejacego brzucha
podczas ktorych brzuch jest bardzo niesymetryczny - wyglada to dziwnie.
Skurcze te w ciagu ostatniego tygodnia byly czeste - nawet 20 razy w ciagu
dnia. Poza tym czujemy czeste i wyrazne ruchy dziecka co sprawia nam
niebywala przyjemnosc i radosc ;-)).
Moje pytanie brzmi: czy powinnismy teraz koniecznie zglosic sie do szpitala
na obserwacje czy poczekac jeszcze kilka dni i dac szanse naturze do
naturalnego, niczym nie prowokowanego porodu?? Chcielibymsy wyjechac na 4
dni na wies, odpoczac, odprezyc sie czekajac w spokoju na naturalne przebieg
wydarzen.
Dzieki za pomoc! Pozdrawiam wszystkich ;-))

Mirek
-------------------------
GG: 829492
ICQ: 22828058

2. Data: 2001-10-31 10:14:09

Temat: Re: Pilne - POROD !!!
Od: "Mirek" <m...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem dodac: jest to nasze pierwsze dziecko, zona ma 23 lata.

3. Data: 2001-10-31 10:39:15

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@n...e.pl> napisał w wiadomości

[...]
(ciach)
Ja nie ryzykowalabym i jednak poszla do lekarza.
pozdr. Wilma

4. Data: 2001-10-31 12:47:11

Od: "Justyna" <n...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : > naturalnego, niczym nie prowokowanego porodu??
> (ciach)
> Ja nie ryzykowalabym i jednak poszla do lekarza.

Z tego co wiem to pierwsza ciaza zazwyczaj trwa dluzej (dziecko rodzi sie po
terminie). Przy kolejnych ciazach jest juz odwrotnie.

Moze mi ktos powiedziec czy jest tak w rzeczywistosci?

pozdr,
Justyna

5. Data: 2001-10-31 14:14:04

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt, moje pierwsze dziecko urodziło się 13 dni po terminie, w ósmej dobie
musiałam się zgłosić na patologię ciąży - w moim szpitalu tak właśnie
kazali. Miałam wywoływany poród. Ale wyznaczona data b. rzadko ma coś
wspólnego z prawdziwym dniem porodu;) Jeśli was coś ewentualnie niepokoi,
zgłoście się np. żeby ktoś posłuchał tętna płodu.

6. Data: 2001-10-31 20:42:07

Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek wrote:

> Witam
> Wczoraj minal termin porodu mojej zony a nadal nic sie nie dzieje.

Jak mozna wyznaczyc tak precyzyjnie termin porodu? (co do jednego dnia)

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

7. Data: 2001-10-31 20:48:41

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarze najczęściej posługują się regułą Naegellego (nie wiem, czy dobrze
napisałam): minus 3 miesiące plus 7 dni od daty ostatniej miesiączki
(pierwszego dnia cyklu). To przy 28 - dniowych cyklach, przy dłuższych lub
krótszych odpowiednio się to modyfikuje. Oczywiście, jest to orientacyjne.
Czasami bardziej wiarygodne jest usg robione w pierwszym lub drugim
trymestrze ciąży.

8. Data: 2001-10-31 21:48:16

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Wczoraj minal termin porodu mojej zony a nadal nic sie nie dzieje. > ICQ:
22828058
Spoko wodza!
Termin porodu okresla sie na domniemany 40 tydz. ciazy.
Tzn. liczac od pierwszego dnia ostatniej miesiaczki minus 3 miesiace
plus 7 dni. Ale jest to termin domniemany. Dopuszczalne granice to +-2 tyg.
Zazwyczaj, gdy nic sie nie dzieje robi sie prowokację w 41 tyg. ciazy, ale
najczesciej
swiezo upieczeni rodzice w tym wlasnie czasie narzekaja na nieprzespane noce
:-)))))
Nie macie zadnych powodow do niepokoju, cieszcie sie, ze dzidzius jest
ruchliwy, bo pod koniec
ciazy ma naprawde ciasne mieszkanko.
Opowiesci o dlugosci pierwszej i nastepnych ciaz, to mity.
Ja np. z pierwsza nie mialam zadnych problemow, a syn urodzil sie w 36 tyg.
Druga ciaza natomiast to byl koszmar - zagrozona od 16 tyg. i cudem
donoszona
(na maksymalnych dawkach dragow), z tym ze po stopniowym odstawieniu dragow
od 36 tyg. wszystko sie uspokoilo i dzidziak urodzil sie dopiero pod koniec
41 tyg.,
po prowokacji oczywiscie.
Tak wiec spoko i luzas zwisas.
Pozdrawiam i zycze milych snow
i spokojnej (jeszcze) nocy
pa
jasio

9. Data: 2001-11-01 16:06:21

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Justyna zapodała:

> Z tego co wiem to pierwsza ciaza zazwyczaj trwa dluzej (dziecko rodzi sie
> po terminie). Przy kolejnych ciazach jest juz odwrotnie.
>
> Moze mi ktos powiedziec czy jest tak w rzeczywistosci?

E tam, dzieci rodzą się zazwyczaj, kiedy są na to gotowe. A termin porodu
jest orientacyjny. Moje urodziły się: pierwsze 10 dni po terminie,
drugie 11.
też Justyna

10. Data: 2001-11-05 07:49:17

Od: "Mirek" <m...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przebieg
> wydarzen.
> Dzieki za pomoc! Pozdrawiam wszystkich ;-))

Witam Ponownie!
Wiecie co ... Wyjechalismy na ta wies w srode po poludniu a nastepnego dnia
rano muisielismy wracac :-)) - o 4 rano zona mnie obudzila bo zaczelo ja
bolec podbrzusze - byly to bole powtarzajace sie mniej wiecej co 5 minut. O
7 rano bylismy juz w szpitalu - okazalo sie ze zona ma juz 2 cm rozwarcia -
skurcze nie byly jeszce bardzo bolesne. Cala akcja porodowa skonczyla sie o
16.50 - urodzila sie nam coreczka !!!! Dostala 10 pkt, wazyla 3300,
mierzyla 54 cm :-)))))) . Bylem przez caly czas z zona,- widzialem jak
pojawila sie glowka a potem .. reszta :-)))). Uczucie NIESAMOWITE - bylem
pierwsza na swiecie osoba na ktora spojrzala - najpierw polozyli ja
oczywiscie na brzuchu mamy a za chwile dali ja mi i wtedy wlasnie pierwszy
raz otworzyla oczka . Jestesmy niesamowicie szczesliwi!

Pozdrawiam Wszystkich

Co to jest POPPERS ?????
Okulista
A tu mata elementy
I zebysta nie mowily ze znowu ktos chce na tym zarobic pieniadze
Przyszle doktory posluchajta tez tego posluchajta tez tego