Pilniczek szklany

1. Data: 2002-12-18 22:28:38

Temat: Re: Pilniczek szklany
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, ale ta dziś chyba nie będzie miła.

Przykro mi...

Ja za to odespałam w ciągu dnia i teraz buszuje po necie...;-)

pozdrówka,

Kaliope

1. Data: 2002-12-18 22:41:18

Od: "A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" napisal:

> Są w Douglasie, ja tam kupowałam.

Tylko prosze mi nie chichrac...jestem z Krakowa, ale pojecia nie mam co to
ten Douglas :) To cos takiego jak Rossman? I gdzie to sie miesci?

pzdr.
aurel

1. Data: 2002-12-18 22:47:32

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko prosze mi nie chichrac...jestem z Krakowa, ale pojecia nie mam co to
> ten Douglas :) To cos takiego jak Rossman? I gdzie to sie miesci?

Hejeczka;-))))

Drogeria w Carrefour - Czyżyny;-))

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2002-12-19 08:02:09

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Hejeczka;-))))
>
> Drogeria w Carrefour - Czyżyny;-))

Cos bardziej jak Sephora niz Rossman ale lepsze (moim zdaniem):-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-19 08:03:08

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejeczka;-)))
>
> Dzięki;-))) pewnie tam zawitam w trakcie świątecznych zakupów;-))

Moze nawet razem zawitamy...:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-19 09:38:17

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będzie po nowym roku w perfumerii Eva na ul. Komandorskiej - niedaleko
lodów
> :-)
> Wiem, bo pytałam, mam już zaklepany :-)
> Ale, dopiero po nowym roku, jak powiedziała miła pani. Swoją drogą - w tej
> perfumerii jest bardzo miła obsługa.

a bardzo lubie te perfumerie i potwierdzam: obsluga jest bardzo sympatyczna
:-))
No i tam mozna kupic Art Deco (jakby kogos skusilo na baze pod cienie, to
mowie) :-))
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-19 12:06:10

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Drogeria w Carrefour - Czyżyny;-))

a jak tam najlepiej jest dojechac? kiedys pojechalam tramwajem i potem
straszny kawal drogi musialam isc, moze jakis autobus z centrum tam
jedzie? leniwa jestem, a jak zimno to juz w ogole mi sie nie chce
chodzic ;)

nota bene, bylam w tym kerfurze raz. wyszlam po kwadransie. tam nie ma
ani pol interesujacego sklepu! (no, moze poza douglasem ;))

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-19 13:04:09

Temat: Odp: Pilniczek szklany
Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...fm...

> [...]
> straszny kawal drogi musialam isc, moze jakis autobus z centrum tam
> jedzie? leniwa jestem, a jak zimno to juz w ogole mi sie nie chce

autobusy specjalne już jeżdżą :)
O.

Jaki tusz?
szczotka do masażu