Pilnie poszukuje masci Ben gay czerwonej - nigdzie nie mam jej

1. Data: 2009-04-27 09:45:35

Temat: Pilnie poszukuje masci Ben gay czerwonej - nigdzie nie mam jej
Od: "jowar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy ktos ktokolwiek wie
cos o czerwonej masci ben gay?
macie gdzieś ? podobno w hurtowniach nie
a czasem sie pojawia czy cos o tym komus wiadomo ?

Może ktoś wie gdzie to można kupić ?

2. Data: 2009-04-27 17:41:44

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Apr 2009 11:45:35 +0200, jowar wrote:

> czy ktos ktokolwiek wie
> cos o czerwonej masci ben gay?
> macie gdzieś ? podobno w hurtowniach nie
> a czasem sie pojawia czy cos o tym komus wiadomo ?

Hmmm... Niestety nie mogę pomóc, ale węszę w tym spisek homofobów.

BP, NMSP,

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2009-04-27 18:19:37

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

jowar pisze:
> Witam
> czy ktos ktokolwiek wie
> cos o czerwonej masci ben gay?
> macie gdzieś ? podobno w hurtowniach nie
> a czasem sie pojawia czy cos o tym komus wiadomo ?

Ben Gay - to na wazelinie musi być chyba?

;)
NMSP :D

STranger

Wroclaw klykciny