*** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***

1. Data: 2001-12-07 01:51:45

Temat: *** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***
Od: Ig0r <i...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Mam pewien temacik i potrzebuje Waszej pomocy.
PILNIE poszukuj? barwnika do zabarwienia spirytusu
i odbarwiacza, ?eby go pó 1/4 niej odbarwiae.
Wszystkie informacj? prosz? przesy?aae do mnie
na adres: i...@k...lm.pl lub 0-504 553744.
Wielkie dzi?ki!
Pozdrawiam.
--
i...@k...lm.pl

2. Data: 2001-12-08 23:03:53

Temat: Re: *** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pewien temacik i potrzebuje Waszej pomocy.
> PILNIE poszukuję barwnika do zabarwienia spirytusu
> i odbarwiacza, żeby go później odbarwić.

a co chcesz denaturat robic?

laparoskopia-pytanie
BOL MOSTKA
krew