Pilnie potrzebny przepis - leniwe!!

1. Data: 2002-01-15 14:16:34

Temat: Pilnie potrzebny przepis - leniwe!!
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam, potrzebny mi przepis na leniwe z kilokrama sera, ser czeka, mąż też,
a ja nie zaczełąm ich jeszcze zagniatać. Pomocy!!
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2002-01-15 14:27:20

Temat: Re: Pilnie potrzebny przepis - leniwe!!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a21dj6$4se$...@n...tpi.pl...
> Błagam, potrzebny mi przepis na leniwe z kilokrama sera, ser czeka, mąż
też,
> a ja nie zaczełąm ich jeszcze zagniatać. Pomocy!!
> Pozdrawiam Dorunia

oj dorunia, leniwe były wczoraj albo przedwczoraj w postach.
Może link Ci sie przyda:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=113

Wkn

1. Data: 2002-01-15 17:56:29

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Wkn
>
> Wielkie ukłony za pomoc, zupełnie zapomniałam co i jak z proporcjami, a że
dziś ksiądz po kolędzie u mnie miał być to zakręcona jestem.:-))
Pozdrawiam Dorunia

troche alkoholowo - galliano i hot shot
Mialam sie nie odzywac
empanadas - warto sprobowac!