Pilnie potrzebny zakres obowiązków pedagoga w szkole

1. Data: 2002-11-30 12:38:46

Temat: Pilnie potrzebny zakres obowiązków pedagoga w szkole
Od: "Barbara Kowalewska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc. Zostałam skierowana z Urzędu Pracy na staż do szkoły
podstawowej. No i tu okazało się że będę pełniła rolę pedagoga szkolnego w
pełnym wymiarze czasu pracy. Niestety szkoła nie udostępniła mi zakresu
obowiązków pedagoga szkolnego bo zaginął. Jęśli ktokolwiek z Was posiada bądź
ma dostęp do tego dokumentu to proszę o przesłanie. Powinnam się zapoznać z
tym dokumentem bo przecież jakoś muszę wypełniać obowiązki pedagoga.
A może ktoś z Was posiada jakieś wzory, druki które mogłyby być pomocne w
diagnozowaniu ucznia.
Zostałam rzucona na głęboką wodę.
Kontaktujcie się ze mną na e-mail: b...@i...pl
lub b...@p...onet.pl

Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2002-11-30 12:59:35

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Kowalewska" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:asabgm$cq0$1@news.gazeta.pl...
> Bardzo proszę o pomoc. Zostałam skierowana z Urzędu Pracy na staż do
szkoły
> podstawowej.

?????

> No i tu okazało się że będę pełniła rolę pedagoga szkolnego w
> pełnym wymiarze czasu pracy.

???????????

> Niestety szkoła nie udostępniła mi zakresu
> obowiązków pedagoga szkolnego bo zaginął.

???????????????????????????????

> Jęśli ktokolwiek z Was posiada bądź
> ma dostęp do tego dokumentu to proszę o przesłanie. Powinnam się zapoznać
> tym dokumentem bo przecież jakoś muszę wypełniać obowiązki pedagoga.

?????????????????????????????????????????????????

Luuuuuuudzie!!!!! Ratunku!!!!!!!!! Co się dzieje?????

PS.
Jakie masz wykształcenie? Jeśli pedagogiczne, to jaki kierunek kończyłaś? Co
masz wspólnego z pedagogiką szkolną?
Na tym stanowisku nie wystarczy JAKOŚ wypełniać obowiązki. Ty masz być
PEDAGOGIEM. Masz rozwiązywać setki problemów z uczniami, rodzicami, policją,
kuratorami sądowymi, poradnią psychologiczno-pedagogiczną...
A w szkole zaginął zakres obowiązków... Ech.... No a ty oczywiście nie masz
pojęcia co do obowiązków takiego pedagoga należy.....
Żal mi dzieci w tej szkole........

RomanS

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2002-11-30 14:30:47

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Roman Stachowiak" <a...@n...org> writes:

[...]
> [...]
masz
> pojęcia co do obowiązków takiego pedagoga należy.....

Roman , nie współczuj dzieciom tylko Basi. ;)
Dawaj jej faq grupy , niech szuka.

Pozdrawia
Lamia
--
// certum est, quia impassibile est //

4. Data: 2002-11-30 14:35:17

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Kowalewska" <b...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
bądź
> ma dostęp do tego dokumentu to proszę o przesłanie.

Popatrz tutaj:
http://www.edukator.net.pl/regulaminy/zak_czyn/pedag
og.html

Ukłony
Lamia
--
// certum est, quia impassibile est //

nowa w klasie
Program nauczania z fizyki
.Priesthood of Creative Environment at Gdansk Archdiocese --- Duszpasterstwo Środowisk Twórczych Archidiecezji Gdańskiej
Systemy edukacyjne w Europie
Kleines Deutsches Sprachdiplom