Piniondze

1. Data: 2013-10-01 10:57:08

Temat: Piniondze
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo, dzisiejszy swiat bez nich by sie rozlecial.

Wielu tez twierdzi, ze to zrodlo wszelkiego zla.

Czemu (na poziomie psychologicznym) maja one tak marna reputacje?

Wszak za egoizm odpowiadaja instynkty tak naprawde istniejace na swiecie
miliony lat przed pieniadzem.

Wladze tez juz skupiano, gdy handel byl jeszcze wymienny.

2. Data: 2013-10-01 11:01:57

Temat: Re: Piniondze
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 10:57:08 +0200, Ghost napisał(a):

> Wiadomo, dzisiejszy swiat bez nich by sie rozlecial.
>
> Wielu tez twierdzi, ze to zrodlo wszelkiego zla.
>
> Czemu (na poziomie psychologicznym) maja one tak marna reputacje?

Znasz takie powiedzenie "G...no chłopu - nie zegarek"? - pieniedzy trzeba
umieć używać z głową. No to już wiesz, czemu mają (u Ciebie) marną
reputację - bo nie umiesz ich używać.

3. Data: 2013-10-01 11:40:16

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-01 11:01, Ikselka pisze:

> Znasz takie powiedzenie "G...no chłopu - nie zegarek"? - pieniedzy trzeba
> umieć używać z głową. No to już wiesz, czemu mają (u Ciebie) marną
> reputację - bo nie umiesz ich używać.

a ja nienawidzę pieniędzy i nawet się ich boje :)

4. Data: 2013-10-01 11:41:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Znasz takie powiedzenie "G...no chłopu - nie zegarek"? - pieniedzy trzeba
> umieć używać z głową. No to już wiesz, czemu mają (u Ciebie) marną
> reputację - bo nie umiesz ich używać.

Ciekawe- akurat na różnych zajęciach jak najbardziej psychologicznych- o
prosperowaniu- na ogół uczą, że pieniądze to "forma energii". I od tego, jak
potrafimy dysponować naszymi zasobami, naszą energią- zależy nasze
prosperowanie .Bogaty ma bogactwo w sobie.

-

Chiron

p.s.
Odpowiadam Tobie. Z ghostem nie mam wystarczającej ilości energii na dyskurs
:-D

5. Data: 2013-10-01 12:01:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> a ja nienawidzę pieniędzy i nawet się ich boje :)

Nieslusznie. Poniewaz zyjemy w swiecie jakim zyjemy, nie mamy wyjscia musimy
sie z nimi zaprzyjaznic.

Ciagle licze, ze ktos rozwikla zagadke - czemu piniondze som zue.

6. Data: 2013-10-01 12:05:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 11:41:30 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> potrafimy dysponować naszymi zasobami, naszą energią- zależy nasze
> prosperowanie .Bogaty ma bogactwo w sobie.

Dokładnie. Pieniadze to tylko narzędzie - tak jak pisałam trzeba umieć go
używać. Dlatego g...no chłopu nie zegarek - ci, co nie umieją żużytkować
pieniędzy dla Rozwoju, nie powinni ich mieć, bo tylko zwalniają Rozwój
ogólny...

> p.s.
> Odpowiadam Tobie. Z ghostem nie mam wystarczającej ilości energii na dyskurs
> :-D

Nie dyskutuję - po prostu piszę, co sądzę i nie ma dyskusji z tym, co sądzę
:-)

7. Data: 2013-10-01 12:06:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 12:01:56 +0200, Ghost napisał(a):

> Ciagle licze, ze ktos rozwikla zagadke - czemu piniondze som zue.

To TWÓJ problem - idź do specjalisty.

8. Data: 2013-10-01 12:06:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> jak potrafimy dysponować naszymi zasobami, naszą energią- zależy nasze
> prosperowanie .Bogaty ma bogactwo w sobie.

Dwie wypowiedzi i obie przewidywalne - jedna bez ladu i skladu druga
infantylna z domieszka komunalow.

Psujecie mi watki. Pustoglowi.

9. Data: 2013-10-01 12:11:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 12:06:47 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Dwie wypowiedzi i obie przewidywalne - jedna bez ladu i skladu druga
> infantylna z domieszka komunalow.
>
> Psujecie mi watki. Pustoglowi.

Zła baletnico, nie umiesz założyć sensownego wątku.

10. Data: 2013-10-01 12:30:18

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-01 12:01, Ghost pisze:

> [...]
> musimy sie z nimi zaprzyjaznic.
>
> Ciagle licze, ze ktos rozwikla zagadke - czemu piniondze som zue.

złem jest wszystko co wypłukuje człowieka z człowieczeństwa
a pieniądz ma te magiczna moc. zastanawiające..papier
z napisem 200zl wart co najwyżej zl 5(produkcja) potrafi poróżnić
rodzinę, popchnąć do złodziejstwa, mordu, brutalności. co tu lubić?

Epidemia psychopatii jako skutek cywilizacji pieniądza
Rozważania nastolatek
Buractwo, czyli włazić z buciorami innym w życie.
Ukarać za zdradę ojczyzny.
No i kolejna afera