Piramida - czy to leczy?

1. Data: 2000-01-26 08:33:17

Temat: Piramida - czy to leczy?
Od: "Adaś Jezierski" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czolem
Ostatnio sporo wiadomosci w mediach o niemal cudownych wlasciwosciach
budowli, przedmiotow, urzadzen w ksztalcie piramid. Ma ktos jakies wlasne
doswiadczenia, moze literature lub linki netowe?
Pozdrawiam.
Adam.

2. Data: 2000-01-26 17:32:54

Temat: Re: Piramida - czy to leczy?
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada? Jezierski wrote:

> [...]
> budowli, przedmiotow, urzadzen w ksztalcie piramid. Ma ktos jakies wlasne
> doswiadczenia, moze literature lub linki netowe?
byla o tym mowa gdy zbadano piramide Heopsa.

Wykazano naukowo pewne wlasciwosci przebywania w takiej strukturze,
ktore moga miec wplyw na zdrowie.

Dziala juz samo mieszkanie na poddaszu, jezeli sciany sa ukosne.

Moj kuzyn tak mieszkal przez wiele lat.
Dla mnie taki pokoj z pochylonymi scianami z kazdej strony to wielki
stres.
Gdzie nie pojde to sie walne glowa.

3. Data: 2000-01-26 19:48:53

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adaś Jezierski napisał(a) w wiadomości:
<86mbi3$e0o$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Ostatnio sporo wiadomosci w mediach o niemal cudownych wlasciwosciach
>budowli, przedmiotow, urzadzen w ksztalcie piramid. Ma ktos jakies wlasne
>doswiadczenia, moze literature lub linki netowe?

Tak, piramida doskonale leczy zatwardzenie - im bardziej szpiczasta, tym
lepszy efekt...

Adam B.

4. Data: 2000-01-26 23:53:53

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Adaś Jezierski" napisał(a):

> [...]
> budowli, przedmiotow, urzadzen w ksztalcie piramid. Ma ktos jakies wlasne
> doswiadczenia, moze literature lub linki netowe?

Jak byłem mały, to takie małe piramidki, zrobione z czegokolwiek miały ponoć
ostrzyć żyletki. Wystarczyło żyletkę z maszynki do golenia położyć na cały
dzień pod tš piramidkš i robiła się ostra jak... żyletka.
Gdzie te czasy...
Ale nauka idzie naprzód. Teraz piramidki leczš już ludzi!
A może te piramidki się uczš?? Rozwijajš swojš niepojętš dla naszych małych
móżdżków cywilizację. Z pewnościš tak jest!
Musimy kontynuować tę rozmowę.
Koniecznie.

M.A.

5. Data: 2000-01-27 07:30:15

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś bawiłem się piramidkami, które zrobiłem wg proporcji piramidy
Cheopsa.
1. Mleko inaczej się kwasiło w piramidzie i inaczej w sześcianie o podobnych
wymiarach, zrobionym z tego samego tworzywa.
2. Żyletki sprawdzałem goląc się. Też się ostrzyły, ale musiały tam leżeć
kilka dni. Może niezbyt dokładnie zrobiłem piramidkę.
Na pewno coś w tym jest.
Jacenty

6. Data: 2000-01-28 23:28:01

Od: A...@b...chip.pl (Animek) szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> wykombinował :

> Wykazano naukowo pewne wlasciwosci przebywania w takiej strukturze,
> ktore moga miec wplyw na zdrowie.
>
> Dziala juz samo mieszkanie na poddaszu, jezeli sciany sa ukosne.

Masz na to jakieś materiały, dowody naukowe ?

Animek

mailto:A...@b...chip.pl http://www.free.com.pl/athys1

7. Data: 2000-01-29 11:14:37

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animek napisał(a) w wiadomości: ...
>expert <e...@f...onet.pl> wykombinował :
>
>Masz na to jakieś materiały, dowody naukowe ?

W Pyrlandii (Wielkopolska), robiono doświadczenia nad przechowywaniem pyr
(ziemniaków) w piramidach. Wyników nie znam.
Jacenty

8. Data: 2000-01-31 02:30:51

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty napisał(a):

> W Pyrlandii (Wielkopolska), robiono doświadczenia nad przechowywaniem pyr
> (ziemniaków) w piramidach. Wyników nie znam.
> Jacenty

Pomyłeczka, pyry w Pyrlandii przechowuje się w PYRAMIDACH.
M.A.

9. Data: 2000-01-31 09:27:07

Od: "Arek" <a...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak byłem mały, to takie małe piramidki, zrobione z czegokolwiek miały
ponoć
>ostrzyć żyletki.

ostrzą

Arek

10. Data: 2000-01-31 14:01:28

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek wrote:

> ponoae
>
> ostrz?

Uzywam jednorazowych nozykow drogich firm
i sa naprawde jednorazowe.
Raz i drugi raz sie nie ga ogolic.

Wkladalem do takiej domowej piramidki, ale potem tez nie golily.

Ciekawe czy mozna tak ostrzyc noze kuchenne ?

Dwa pojęcia - proszę o pomoc
Re: Homeopatia a działanie placebo...
Utycie ?
Znawca fizyki, chemii, biologii, poszukiwany.
laseroterapia