Potrzebna pomoc w celu rozwiązania problemu

1. Data: 2000-01-26 09:10:39

Temat: Potrzebna pomoc w celu rozwiązania problemu
Od: "Mozgus" <r...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

-- -- Witam wszystkich grupowiczów..
jestem stałym obserwatorem (tylko), mam problem, poszukuję lekarza
psychiatrii,
najlepiej takiego, który będzie wyrażał zainteresowanie rozwiązaniem
problemu a nie genezą
jego powstania
proszę o odpowiedzi na priva
r...@c...com.pl

Mozgus
--- Nieważne kto i jak głosuje... ważne kto liczy głosy---

2. Data: 2000-01-26 22:24:50

Temat: Re: Potrzebna pomoc w celu rozwiązania problemu
Od: Bill Leeb <b...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozgus wrote:

> -- -- Witam wszystkich grupowiczów..
> jestem sta?ym obserwatorem (tylko), mam problem, poszukuj? lekarza
> psychiatrii,
> najlepiej takiego, który b?dzie wyra?a? zainteresowanie rozwi?zaniem
> problemu a nie genez?
> jego powstania
> prosz? o odpowiedzi na priva

Zeby usunac problem, trzeba wiedziec co jest jego przyczyna... niestety.

will

Piramida - czy to leczy?
Dwa pojęcia - proszę o pomoc
Re: Homeopatia a działanie placebo...
Utycie ?
Znawca fizyki, chemii, biologii, poszukiwany.