Pisanie smsów obniża IQ? OMG.

1. Data: 2005-04-26 04:37:33

Temat: Pisanie smsów obniża IQ? OMG.
Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Na łamach DziennikaInternautów pojawił się art:

Regularne korzystanie z e-maili i SMS-ów obniża inteligencję bardziej niż
marihuana - ostrzegają brytyjscy psycholodzy.

Zaobserwowali, że u miłośników komunikacji elektronicznej IQ obniża się aż o
10 punktów.

Brytyjczycy określili to zjawisko mianem "infomanii".

Tłumaczą je następująco - świadomość, że w każdej chwili może nadejść
wiadomość w poczcie internetowej lub komórkowej sprawia, że człowiek jest
zdekoncentrowany.

Pytanie, co o tym sądzicie? :>

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= Chcę łamać ludzi, nie zabezpieczenia. KM. =

1. Data: 2005-04-26 12:29:59

Temat: Re: Pisanie smsów obniża IQ? OMG.
Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec wrote:

> Zaobserwowali, że u miłośników komunikacji elektronicznej IQ obniża się aż o
> 10 punktów.

a czy wg nich jest to tymczasowe czy stale?

> Tłumaczą je następująco - świadomość, że w każdej chwili może nadejść
> wiadomość w poczcie internetowej lub komórkowej sprawia, że człowiek jest
> zdekoncentrowany.

to juz chyba skrajnosc jest jezeli siedzisz i tylko czekasz na msg. tak
samo jest chyba z kazda inna forma komunikacji. mozna czekac az
przyjdzie ktos w odwiedziny, mozna czekac na list, mozna czekac na
telefon... mozna tez uzywac smsow i maili w sposob rozwazny.

> Pytanie, co o tym sądzicie? :>

nic ;)

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-26 12:57:31

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Piec" <p...@D...zajefajnie.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Na łamach DziennikaInternautów pojawił się art:
>
> Regularne korzystanie z e-maili i SMS-ów obniża inteligencję bardziej niż
> marihuana - ostrzegają brytyjscy psycholodzy.

No w końcu ...
Idę do szefa powiedzieć, że ma dobry powód, by radykalnie
przyciąć łącze.
Oczywiście pod warunkiem, że w kuchni regularnie zacznie się
pojawiać obok herbaty paczkowana marycha.

1. Data: 2005-04-26 13:39:28

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Na łamach DziennikaInternautów pojawił się art:
>
> Regularne korzystanie z e-maili i SMS-ów obniża inteligencję bardziej niż
> marihuana - ostrzegają brytyjscy psycholodzy.

a ci to sie kurwa nudzic musza.

> Zaobserwowali, że u miłośników komunikacji elektronicznej IQ obniża się aż
> 10 punktów.

niemozebyc.

> [...]
>
> Tłumaczą je następująco - świadomość, że w każdej chwili może nadejść
> wiadomość w poczcie internetowej lub komórkowej sprawia, że człowiek jest

ja mysle ze lepiej jakby sie zajeli ochrona lasow deszczowych.

1. Data: 2005-04-26 18:29:11

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Redart<- d4ldts$lk4$...@n...onet.pl naszkrobal(a):

> Oczywiście pod warunkiem, że w kuchni regularnie zacznie się
> pojawiać obok herbaty paczkowana marycha.

Nie rób tego Marysi. Paczkowanie ludzi jest psychologicznie karygodne ;)

TeTe

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-04-26 19:26:43

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Piec" <p...@D...zajefajnie.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Na łamach DziennikaInternautów pojawił się art:
>
> Regularne korzystanie z e-maili i SMS-ów obniża inteligencję bardziej niż
> marihuana - ostrzegają brytyjscy psycholodzy.

tak, czytalem w piatek czy sobote w daily mail;) niezle. to co ty czytales
to byl caly artykul czy tylko takie tam smietki?

Tristan

1. Data: 2005-04-26 19:28:33

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> wrote in message
> a czy wg nich jest to tymczasowe czy stale?

tymczasowe

> [...]
> ktos w odwiedziny, mozna czekac na list, mozna czekac na telefon... mozna
> tez uzywac smsow i maili w sposob rozwazny.

chodzi o to co twoj mozg robi a ty nie zdajesz sobei z tego swiadomie
sprawy. i tak na przyklad twoj mozg pozostaje w ciaglej gotowosci do
odpowiedzi na nadchodzacy bodziec typu sms, email, telefon zamiast
koncentrowac sie na wykonywanym zadaniu.

Tristan

1. Data: 2005-04-26 20:25:26

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-26 06:37, Łukasz Piec rzecze:
> Tłumaczą je następująco - świadomość, że w każdej chwili może nadejść
> wiadomość w poczcie internetowej lub komórkowej sprawia, że człowiek jest
> zdekoncentrowany.
>
> Pytanie, co o tym sądzicie? :>

Od dziesięcioleci mam świadomość, że w każdej chwili może nadejść do
mnie list co sprawia, ze jestem zdekoncentrowany - 10 punktów

Od lat mam świadomość, że w każdej chwili może zadzwonić telefon
co sprawia, że jestem zdekoncentrowany - 30 punktów.

Odejme sobie jeszcze 10 punktów za e-mail , 10 punktów za icq, 10
punktów za eterię i.... ?

no i skoro byłem jeszcze w stanie napisać ten list to musi mój intelekt
pierwotnie wynosił co najmniej 200 punktów ;)

ubawiony jakie durnoty cytują agnecje
Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

1. Data: 2005-04-26 20:39:57

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" <a...@e...net> wrote in message news:d4m83q$ek4$1@news.onet.pl...

> no i skoro byłem jeszcze w stanie napisać ten list to musi mój intelekt
> pierwotnie wynosił co najmniej 200 punktów ;)

moze i kiedys wynosil. nie zrozumiales sensu. moze tez dlatego ze nie
przeczytales calego artykulu. gdybys go przeczytal to znalbys kilka
szczegolow ktore pomoglyby ci zrozumiec sprawe. nie ma sie co smiac w
sytuacji gdy nasze pojecie o temacie jest gorzej niz mierne.

Tristan

1. Data: 2005-04-26 22:30:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec:
> [...]
> Pytanie, co o tym sądzicie? :>

Podobno napisanie (i wyslanie!) jednego tysiaca smsow
obniza IQ o 5 a nawet do 10 punktow. Makabra! ;)

--
Czarek

czego to ludzie nie wymysla...
Jak dawno tutaj nie pisalem
[psphome] Nowości. Jeszcze ciepły tekst.
neurotyk
Testy personalne