Pisanki Wielkanocne - świetna robota

1. Data: 2005-02-15 10:58:23

Temat: Pisanki Wielkanocne - świetna robota
Od: "Damian" <l...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Natknalem sie na allegro na swietne pisanki wielkanocne.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=42352401
Widzial juz ktos? Zajmujecie sie tym?

1. Data: 2005-02-15 11:38:47

Temat: Re: Pisanki Wielkanocne - świetna robota
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <l...@U...fm> napisał w wiadomości
> Witam,
> Natknalem sie na allegro na swietne pisanki wielkanocne.
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=42352401
> Widzial juz ktos? Zajmujecie sie tym?
> pozdrawiam

kury są fajne, wzorek by się przydał

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=42043656

wkn :)

1. Data: 2005-02-15 11:50:48

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> Natknalem sie na allegro na swietne pisanki wielkanocne.

Mojego znajomego teściowa robi podobne. Ale to, że wykonanie jednej zajmuje
6 godzin to lekka przesada.
Pozdrawiam z zaśnieżonego i mroźnego Lublina - Gośka

1. Data: 2005-02-15 12:12:02

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wzorek niedawno wpadł mi w ręce przy przekopywaniu starych gazet
robótkowych. Zak mi wpadnie znowy to go zeskanuję
Gocha

1. Data: 2005-02-15 12:51:13

Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> kury są fajne, wzorek by się przydał
>
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=42043656
>
> wkn :)
Poleciał na priv
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2005-02-15 21:38:27

Od: "wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-02-17 12:48:06

Od: a...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Poleciał na priv
> --
>       ,  ,
>    ()'.".'()        Olcia - kroowka
>    ((o o))            Olsztyn
>   (..) ^ (..)      www.kroowka.prv.pl
>   ('")__('")     jeśli chcesz do mnie napisać,usuń co nieco z adresu
>
> witam !
czy ja tez moge prosic o wzorki kurek i innych wielkanocnych cacek?
agnes:)

1. Data: 2005-02-18 08:02:51

Od: "dagmara " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=42352401

no własnie czy ktos moglby opisac metode jaka sa zrobione te pisanki. Jak to
sie robi czym farbuje w jaiej kolejnosci itd. Wlasciwie takie podobaja mi sie
najbardziej!!!!!!
Bardzo prosze o wskazowki. Moze jest jakas str internetowa?

pozdr dagmara [Rz-ow]
PS i przy okazji prosze rowniez o wzorek do tych kurek wielkanocnych

1. Data: 2005-02-18 08:38:08

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poleciał na priv

Po wzory zapraszam na priva. Mam już adres bez utrudnień :)
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..) ^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

1. Data: 2005-02-18 16:05:51

Od: "Asia Dymek" <A...@o...TNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
co prawda nie takie piekne jak na tej stronie ale z nudow zeszlej Wielkanocy
tez popelnilam.
Jaja ufarbowane zwyklymi barwnikami do jaj. Kiedys w dziecinstwie probowalam
"drapac" nozykiem - ale to straszniepracochlonne.
Teraz wzielam sie na sposob i wyciagnelam z szuflady taka mini
wiertareczke - taka do prac modelarskich. Ma rozne koncowki
(wiertla, takie koncowki szlifierskie i inne) - metoda prob i bledow
dobralam odpowiednia koncowke i jazda.
Fakt, zby bylo tak pieknie troche trzeba by wprawy ale to kwestia treningu.
Mam nadzieje potrenowac w tym roku.
Taka wiertarka - zapytaj w marketach budowlanych albo innych wiekszyn
marketach. Jest taka "multi Dremel"- ale droga.
Ja kupilam hmmm chyba Topex , nie pamietam ceny niestety, ale musialabys
sie rozejrzec.

--
Asia Dymek

http://www.gazeta.pl/usenet/