Piszcie o swoich problemach intymnych

1. Data: 2000-02-09 18:01:48

Temat: Piszcie o swoich problemach intymnych
Od: "Arek Judek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie zapraszam młodzież do pisania o swoich problemach intymnych. Na
pytania i sugestie będzie odpowiadał psycholog mgr Dawid Jasiński

1. Data: 2000-02-09 18:22:54

Temat: Re: Piszcie o swoich problemach intymnych
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Arek Judek" <a...@p...onet.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>Chętnie zapraszam młodzież do pisania o swoich problemach intymnych. Na
>pytania i sugestie będzie odpowiadał psycholog mgr Dawid Jasiński

Czyms mi tu smierdzi, czy tylko ja mam takie wrazenie ? Jakby co headery
są i ew. w Katowickiej TPSA mozna bedzie sprawdzic co, kto i skad...
Choc mam nadzieje, ze jestem tylko przewrazliwiony.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

Mówić można z każdym - rozmawiać bardzo mało z kim...

1. Data: 2000-02-09 18:40:21

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Nagorny wrote:

> Czyms mi tu smierdzi, czy tylko ja mam takie wrazenie ? Jakby co headery
> są i ew. w Katowickiej TPSA mozna bedzie sprawdzic co, kto i skad...
> Choc mam nadzieje, ze jestem tylko przewrazliwiony.

Nie sadze bys byl przesadnie przewrazliwiony - ja odnislem podobne
wrazenie
K.

1. Data: 2000-02-09 19:14:43

Temat: Odp: Piszcie o swoich problemach intymnych
Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też
Marta

1. Data: 2000-02-10 00:22:48

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>Ja też

Napisalem na priva dajac mozliwosc wytlumaczenia. Jesli nic takowego nie
zobacze na swojej skrzynce wysle odpowiednie mejle gdzie trzeba /abuse
onet, tpsa, KGP/ W takim wypadku lepsza jest nadwrazliwosc i chuchanie
na zimne, wiec i Wy mozecie to zrobic.

Az mnie ciarki przechodza na sama mysl.. :(

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...2B or not 2B.....thats FF

1. Data: 2000-02-10 01:57:58

Od: "gia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek Judek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:gYho4.7873$3...@n...tpnet.pl...
> Chętnie zapraszam młodzież do pisania o swoich problemach intymnych. Na
> pytania i sugestie będzie odpowiadał psycholog mgr Dawid Jasiński
>
> pisac o problemach intymnych można równie dobrze pisac w grupach seks
itp...

1. Data: 2000-02-10 07:30:43

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kawul napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

Witamy w Klubie Niedowiarków Panu Psychologowi.
Monika

1. Data: 2000-02-10 08:40:14

Od: "Fuel" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Arek Judek <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Chętnie zapraszam młodzież do pisania o swoich problemach intymnych. Na
> pytania i sugestie będzie odpowiadał psycholog mgr Dawid Jasiński

Psycholog pederasta?

1. Data: 2000-02-10 09:24:08

Od: "Abba" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witamy w Klubie Niedowiarków Panu Psychologowi.
>Monika

jaki Pan Psycholog daje takie ogloszenia? !!!!!!!

czlonek Klubu Niedowiarkow TakimPsychologom
Abba

1. Data: 2000-02-10 17:28:55

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kawul" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Bartek Nagorny wrote:
>
> Nie sadze bys byl przesadnie przewrazliwiony - ja odnislem podobne
> wrazenie
> K.

Szczegolnie slowo "intymnych" w topic'u sugeruje na oszusta...

Pajonk

Wzglednosc szczescia?
Mala Aleksandra poszukiwana !!!
Re: Mala Aleksandra poszukiwana !!!
stereotypy narodowe
RE: Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....