Piszczenie w uszach

1. Data: 2005-06-09 15:38:51

Temat: Piszczenie w uszach
Od: mackie <h...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
piszczy mi od jakiegoś czasu w uszach, nie odczuwam pogorszenia słuchu
w jakikolwiek sposób. O co chodzi? Jakie mogą być tego przyczyny? Czy to
jakaś poważna sprawa?

Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam!

--
Hubert

2. Data: 2005-06-09 17:17:26

Temat: Re: Piszczenie w uszach
Od: Cathleen <c...@i...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jun 2005 17:38:51 +0200, mackie napisał(a):

> piszczy mi od jakiegoś czasu w uszach, nie odczuwam pogorszenia słuchu
> w jakikolwiek sposób. O co chodzi? Jakie mogą być tego przyczyny?

Zerknij np. tu:
http://www.ichs.pl/9503.dhtml
http://www.borgis.pl/czytelnia/nm_audio/01.php

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435]

3. Data: 2005-06-09 18:14:00

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> piszczy mi od jakiegoś czasu w uszach, nie odczuwam pogorszenia słuchu
> w jakikolwiek sposób. O co chodzi? Jakie mogą być tego przyczyny?

Moja odpowiedź będzie w stylu:

Przychodzi baba do chirurga:
- Panie doktorze, brzuch mnie boli.
- Ok, obtnę pani uszy i przestanie.

Możesz mieć szumy w uszach od zmian ciśnienia krwi.
Nie musi to świadczyć o chorobie układu krążenia.
Przyczyny zmiany ciśnienia mogą być różne, np. przewlekłe rozdęcia.
W tym przypadku może ci pomóc węgiel, sproszkowny aloes, esponisan, ceolat itp.

Wszystko wyżej było pisane przez "może", a może jest szerokie i głębikie.

Re:kardiomiopatia przerostowa koniuszka lewej komory
Poszukuję książek
nadmiar śliny
Operacja skrzywionej przegrody nosowej - Kraków
mikrobiologia grrr