Plamki na skorze

1. Data: 2005-02-02 14:24:14

Temat: Plamki na skorze
Od: "Łukasz" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Jakies cztery dni temu zauwaylem u siebie na ciele
takie jakby krosty albo pryszcze.
Jednak nie jest to trądzik, te niby krosty a wlasciwie
plamki o srednicy ok. 3 - 5 mm pojawily mi sie na poczatku w okolicach
mostka. Z poczatku myslalem ze to jakies uczulenie albo moze
odziez byla niedokladnie wyplukana i ze to przejdzie.
Jednak z dnia na dzien mam tego coraz wiecej, dzisiaj odkrylem to
juz na plecach i w okolicy brzucha. Poza tym polawila mi sie na
łopatce taka czerwona plama o srednicy jakies 2-3 cm.
Co to moze być ? Czy może to byc jakas reakcja na przyjmowaną
tetracykline ? Biore ją juz ok 2 miesiace...
Jutro planuje isc z tym do lekarza jednak chcialbym sie wstepnie cos
dowiedziec
co to moze byc

Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi

2. Data: 2005-02-02 14:46:09

Temat: Re: Plamki na skorze
Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nic łupież różowy Giberta, zwłaszcza jeśli najpierw pojawiła się
pojedyncza plamka, urosła do sporych rozmiarów, a potem nastąpił wysiew
pozostałych krostek. Jeśli to łupież różowy to nastaw się na to, że objawy
będą Cię nękać kilka tygodni (nawet do 2 miesięcy). Choroba nie jest
groźna i właściwie się jej nie leczy, tylko łagodzi dolegliwości (po jakimś
czasie strasznie swędzi). Życzę cierpliwości.

PP

Użytkownik "Łukasz" <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> [...]
> tetracykline ? Biore ją juz ok 2 miesiace...
> Jutro planuje isc z tym do lekarza jednak chcialbym sie wstepnie cos

poronienie i okres
Paznokcie - odklejanie się płytek.
Dieta na podwyzszony cholesterol
jakby "coś"w gardle stało ... długie :-/
Klecznik - klekosiad - warto?