Plamy z farby na skórze.

1. Data: 2004-07-20 14:47:18

Temat: Plamy z farby na skórze.
Od: "Madie" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam taki problem, po malowaniu włosów zostały mi wysoko na czole nieładne
plamy. Czym je usunąć? Próbowałam mydła, szamponu, mleczka do demakijażu,
ale dalej coś tam zostało. Jak Wy sobie z nimi radzicie?
--

pozdrawiam Madie:)

1. Data: 2004-07-20 14:51:01

Temat: Re: Plamy z farby na skórze.
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madie wrote:

> [...]
> plamy. Czym je usunąć? Próbowałam mydła, szamponu, mleczka do demakijażu,
> ale dalej coś tam zostało. Jak Wy sobie z nimi radzicie?

Tonik albo spirytus salicylowy albo delikatny peeling, u mnie zawsze
ktores z tych zadziala :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-20 14:55:40

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib"
Tonik albo spirytus salicylowy albo delikatny peeling, u mnie zawsze
ktores z tych zadziala :-)

A na przyszlosc warto posmarowac najbardziej zagrozone miejsca
(szyja, czolo, uszy) tlustym kremem. Farba wtedy schodzi
bardzo latwo, sciera sie po prostu wacikiem bez sladu.
Asia

1. Data: 2004-07-20 15:02:55

Od: "Madie" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" wrote:
> Tonik albo spirytus salicylowy albo delikatny peeling, u >mnie zawsze
>ktores z tych zadziala :-)

Ufff, zeszło. Dzięki :)

1. Data: 2004-07-20 20:16:00

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na przyszlosc warto posmarowac najbardziej zagrozone miejsca
> (szyja, czolo, uszy) tlustym kremem. Farba wtedy schodzi
> bardzo latwo, sciera sie po prostu wacikiem bez sladu.
Albo jeszcze lepiej klasyczną wazeliną kosmetyczną. Na już
pofarbowaną skórę działa mieszanka soku z cytryny i popiołu. Nie pytajcie
mnie jakim cudem bo nie wiem, ale znajoma fryzjerka namówiła mnie raz do
starcia śladów takim świństwem i zeszło.

pozdrawiam
Zośka

1. Data: 2004-07-21 08:22:35

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-20 16:47,Użytkownik Madie ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> plamy. Czym je usunąć? Próbowałam mydła, szamponu, mleczka do demakijażu,
> ale dalej coś tam zostało. Jak Wy sobie z nimi radzicie?

Zanim zacznę farbować włosy, smaruję czoło u nasady włosów tłustym
kremem, albo balsamem do ciała. Farba na tym osiada, ja sobie spokojnie
ścieram wacikiem bez najmniejszego problemu.
Albo też robię tak, że zaraz, jak zauważę ślady, od razu je zmywam
mleczkiem. Im dłużej są na skórze, tym gorzej.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-21 10:37:50

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba zwana Zofia Gebert, z adresu <b...@g...pl> napisała:.
> [...]
> mnie jakim cudem bo nie wiem, ale znajoma fryzjerka namówiła mnie raz do
> starcia śladów takim świństwem i zeszło.
Popieram!!! Używałam samego popiołu bez cytryny, na wilgotnym waciku,
świństwo ścierało każdą farbę ze skóry!!

Justyna
howuser&userid=1489708

1. Data: 2004-07-21 13:13:55

Od: "Paulina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej posmarować skórę na czole kremem nivea.

czasmi też pomaga woda utleniona.

1. Data: 2004-07-21 19:25:35

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cdl958$4rs$2@atlantis.news.tpi.pl:

> Zanim zacznę farbować włosy, smaruję czoło u nasady włosów
> tłustym kremem, albo balsamem do ciała. Farba na tym osiada, ja
> sobie spokojnie ścieram wacikiem bez najmniejszego problemu.

A mnie i na kremie osiada i na skórze. Ostatnio również na dywaniku
łazienkowym i mojej nowej pralce. Zasadniczo powinnam zabezpieczyć
kremem całą łazienkę, ale krem się nie sprawdza u mnie. Posmarowane
miejsca i tak się barwią i na dwa mycia (= dwa dni) jestem pięknie
ciapkowata.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-21 19:54:54

Od: "Madie" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zofia Gebert" <b...@g...pl> wrote :
> [...]
> mnie jakim cudem bo nie wiem, ale znajoma fryzjerka >namówiła mnie raz do
> starcia śladów takim świństwem i zeszło.
Też coś słyszałam o tym, ale jakoś mi się nie wydawało skuteczne. Skoro
tak, trzeba będzie wypróbować następnym razem :)

Pozdrawiam Madie

spa w okolicach wrocka
nadmiar skóry
Depilacja woskiem Krakow gdzie?
^oo^ Co to? Zna ktoras?
PUPA Miss Milkie Body Butter - krótka recenzja