Plan Hausnera wiecznie żywy

1. Data: 2004-12-14 14:54:47

Temat: Plan Hausnera wiecznie żywy
Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://biznes.onet.pl/0,1023757,wiadomosci.html :

"Rząd przedstawił także reformę ubezpieczeń społecznych rolników i
nowelizację zasad zatrudniania niepełnosprawnych. Projektami zajmuje się
obecnie Sejm."
"Dodatkowo parlament pracuje nad ustawą o wspieraniu zatrudnienia oraz
rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych. Efekt
finansowy tych rozwiązań to 513 mln zł."

Ma ktos namiary na szczegóły tych pomysłów (np stosowny druk sejmowy itp )?

Co liberałowie z SLD przed końcem swoich rządów jeszcze kombinują ?

PS
Kiedyś o upadającym ZSRR mówiło się, że zdychający niedźwiedź może jeszcze
mocno podrapać...

--
Marek

2. Data: 2004-12-14 15:45:13

Temat: Re: Plan Hausnera wiecznie żywy
Od: "Jeanne" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <A...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ma ktos namiary na szczegóły tych pomysłów (np stosowny druk sejmowy
itp )?

Może o to Ci chodzi?

Poselski projekt ustawy o zmianie ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu
Ubezpieczeń Społecznych.
http://orka.sejm.gov.pl/Druki4ka.nsf/wgdruku/3366

Rządowy projekt ustawy o wspieraniu zatrudnienia oraz rehabilitacji
zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych.
http://orka.sejm.gov.pl/Druki4ka.nsf/wgdruku/3339

Pozdrawiam

Jeanne

3. Data: 2004-12-14 19:10:11

Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)
> Poselski projekt ustawy o zmianie ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu
> Ubezpieczeń Społecznych.
> http://orka.sejm.gov.pl/Druki4ka.nsf/wgdruku/3366
Najbardziej rozczuliło mnie stanowisko KPP...

--
Marek

Pyt. dot. zasilku pielegnacyjnego.
metoda usprawniania wzroku - Natalie Barraga
pytanie o ksiazki na temat PFRON-u
britney spears naked
[SPAM] Renault Clio - dostosowany