Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala

41. Data: 2012-06-16 15:46:32

Temat: Re: P?omyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Od: sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-16 15:57, ZbyszekZ pisze:

> To można łatwo rozwiązać - zwiększ zużycie.

Raczej świadczy o tym że te opłaty za eksploatacje nijak się mają do
rzeczywistości.

42. Data: 2012-06-16 16:05:16

Temat: Re: Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Jun 2012 16:06:51 +0200, symantecghost napisał(a):

> Hehe, świadomie pisałem o ludziach "technicznych" a nie "z
> wykształceniem"...
> Jest pewna różnica.
> Sam nie mam wykształcenia poli...tfu..technicznego a jestem osobą
> techniczną. I robię różne zabiegi techniczne, o zgrozo...! na LUDZIACH
> (na dodatek żywych i przytomnych).

Ja też nie mam wykształcenia politechnicznego, ale sprawy techniczne jakoś
zawsze były moim konikiem, w tym oczywistosci zwiazane z prawidłowym
działaniem wentylacji itp. Chociam kobieta.

--
XL

43. Data: 2012-06-16 18:58:53

Od: symantecghost <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też nie mam wykształcenia politechnicznego, ale sprawy techniczne jakoś
> zawsze były moim konikiem, w tym oczywistosci zwiazane z prawidłowym
> działaniem wentylacji itp. Chociam kobieta.

Więc jesteśmy z jednej drużyny :)
Pozdrawiam ciepło

44. Data: 2012-07-07 04:16:25

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak się zastanawiam w związku z rachunkami za gaz
> Mam 2 piecyki gazowe, w każdym z nich jest płomyczek, który coś tam

do 1 m3 na dobę. Policz sobie cenę 1m + opłatę zmienną i masz.

Cheap Nike Air Max 90 shoes max 87 91 95 97 TN LTD 2011 2012 Shoes www.BuyGoodGoods.com
Cheap G-Star Jeans,GUCCI Jeans,Iceberg Jeans,Just Cavalli Jeans,Jack&Jones Jeans,Kaporal5 Jeans,Levi's Jeans,Laguna Beach Jeans,Lee Jeans,LV Jeans,Prada Jeans,Rock&Republic Jeans,RMC Jeans,Robins Jeans ,TR Jeans,Versace Jeans
Cheap LV Belt LEVI'S belt HERMES belt GUCCI belt ARMANI belt Cartier Belt D&G belt PRADA belts CHANEL belt CK belt DIESDL belt BAPE belt ED Hardy belt Dsquared belt wholesale www.BuyGoodGoods.com
Cheap A&F Jeans,Affiliction Jeans,7 For All Mankind Jeans,Armani Jeans,Artful Dodger Jeans,Bape Jeans,BBC Jeans,Black Label Jeans,CA Jeans,CK Jeans,Coogi Jeans,Crown Holder Jeans,Dsquared Jeans,D&G Jeans,DIESEL Jeans,ED Hardy Jeans,Evisu Jeans
Gucci Shoes Gucci T-shirts Gucci Jeans Gucci Handbags www.BuyGoodGoods.com