Płonica

11. Data: 2003-01-10 09:39:33

Temat: Re: Płonica
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> WiseMan wrote:
> Nie przejmuj sie :) Ja tez jestem pisarzem internetowym. Szkoda
> nerwow, a tak swoja droga ludzie maja powazniejsze problemy od jakis
> tam postow, lub zlego cytowania. Smieszy mnie to wszystko. Przy
> transferach 2 Mb/s, lub nawet na modemie, nie sprawi klopotu
> sciagniecie kilku kB plikow tekstowych. Smieszne... Wielka mi
> netykieta, do Abuse podajcie, do Strasburga...

Dokładnie tak jest. Netykieta powstała wiele, wiele lat temu, gdy prędkość
modemów, przepustowość łączy, pojemności dysków były nieporównywalnie
mniejsze niż dzisiaj. Obecnie transfer kilkunastu linijek tekstu to żaden
problem.

O ile pamiętam jesteś studentem medycyny. Ja nie mam absolutnie nic do
środowiska lekarskiego. Staram się traktować lekarzy z szacunkiem, tak jak
każdego innego człowieka. Będąc na tej grupie od kilku miesięcy, absolutnie
nigdy nikogo pierwszy nie zaczepiłem. To nie leży w mojej naturze. Wprost
przeciwnie, zawsze starałem się być miły, wyrozumiały i dawać więcej niż
brać. Jednak, gdy ktoś jest ciągle zaciekle atakowany, nie można mu odmówić
prawa do obrony. W dodatku ciągłe bronienie się, też ma swoje granice i po
pewnym czasie człowieka ogarnia znudzenie.

Serdecznie pozdrawiam, andrzej

12. Data: 2003-01-10 15:31:45

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| O ile pamiętam jesteś studentem medycyny.

Mam taki zamiar :) Ale to jak bym juz byl, jeszcze tylko kilka miesiecy
:))))

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

13. Data: 2003-01-10 16:00:40

Temat: Kto uzywa domeny ROBOTZ.GOV
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

konstruktor Deliriusza Klemensa wrote:
From:
konstruktor Deliriusza Klemensa <m...@r...gov>

Nie interesuja mnie twoje teksty nie zwiazane z tematyka grupy medycyna.
Sa one zakazane netykieta.
Jezeli masz prywatne uwagi, to pisz na privat.

Polska jest sygnatariuszem Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw
Czlowieka i niedopuszczalne jest zatem ich publiczne lamanie.

Piszesz z adresu sugerujacego administracje panstwowa.
Zatem dzialasz sluzbowa, bo konto nie jest prywatne,
a jest to serwer Narodowego Banku Polskiego,

Status grupy medycyna jest open,
a zatem dopuszczalne sa jedynie dyskusje merytoryczne.
Temat to plonica.

Czy Narodowy Bank Polski, Telbank,
sa instytucjami specjalizujacymi sie w medycynie i kompetentnymi do
prezentowania swoich opini w temacie plonicy ?

W wyszukiwarce Google nie znalazlem instytucji rzadowej, ani
administracji panstwowej, uzywajacej domeny ROBOTZ.GOV

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-885
9-1&q=robotz.gov

Ripe podaje:
No records found for 'robotz.gov'

Z informacji z Google, wynika, ze domena .gov jest uzywane przez
amerykanskie agencje federalne

"
2. Background
In May 1997, the General Services Administration (GSA) issued Request
for Comments (RFC) 2146, which described the registration policies for
the top-level domain ".GOV". The purpose of RFC 2146 was to establish a
single identifiable Internet name for each US Federal government agency.

RFC 2146 restricts Domain Name registration to coincide with the
approved structure of the US government, as listed in the document
"Codes for the Identification of Federal and Federally Assisted
Organizations," FIPS 95-1 (or its successor). RFC 2146 provides for
waivers to this restriction to be granted based upon the advice of the
agency Chief Information Officer.
"

Czy reprezentujesz taka agencje ?

14. Data: 2003-01-10 16:49:14

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki zamiar :) Ale to jak bym juz byl, jeszcze tylko kilka
> miesiecy :))))
> Pozdrawiam

Dobrze się zapowiadasz, no i z tego, co się orientuję, masz dobre poczucie
humoru;-). Życzę wielu sukcesów w życiu zawodowym.

Pozdrawiam, andrzej

15. Data: 2003-01-10 18:20:28

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze, przestan sie klocic z grupowiczami, przeciez to bez sensu.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

16. Data: 2003-01-10 18:44:28

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> WiseMan wrote:
> Prosze, przestan sie klocic z grupowiczami, przeciez to bez sensu.

Przyznaję, że jest to bez sensu, tylko że ja nigdy żadnej kłótni nie
wszcząłem.

Pozdrawiam, andrzej

17. Data: 2003-01-10 19:12:05

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wazne kto konczy klotnie !

--

\/\/ I S E |\/| A N ;-)
Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur

18. Data: 2003-01-10 19:20:21

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> WiseMan wrote:
> Wazne kto konczy klotnie !

Jednak solidarność lekarska wzięła górę, okay ;-). Niejednokrotnie ja
pierwszy wyciągałem rękę i zawsze jestem gotowy do zgody.

Pozdrawiam, andrzej

19. Data: 2003-01-10 19:32:08

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konczymy ten watek ;) Za duzo musze przewijac w Outlooku :)
Wise Off Line

20. Data: 2003-01-10 19:36:08

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan wrote:

> Wazne kto konczy klotnie !

sio trollu
Wazne kto zaczyna klotnie.
Zawsze internetowy agresor, abuser.

Poszkodowany, atakowany ma prawo do obrony i podjecia wszelkich dzialan
dla odparcia ataku i to on musi zakonczyc kazda klotnie, atak, aby nie
bylo tak, ze atakowany staje sie poszkodowanym.

To atakujacy musi sie stac poszkodowanym juz w momencie zamyslu ataku.

Taka doktryne militarna wprowadzily stany po 11 wrzesnia,
taka doktryne wprowadzono do zwalczania hackerstwa.

Z dzialan biernych , a charakterze obronnym, typu firewalle, zmieniono
doktryne na obrone aktywna, wraz z prawem do zniszczenia komputera
hackera.

> --
>
> \/\/ I S E |\/| A N ;-)
> Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur
Wiedza to wlasnosc intelektualna, to prawa autorskie, patenty,
a te maja i zawsze mialy swoich wlascicieli.
Takze za czasow Ludwika Pasteur'a.

Jacek

ból zęba po leczeniu kanałowym
Penis