Płonica

1. Data: 2003-01-09 15:12:13

Temat: Płonica
Od: "karolina" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko jest chorę na płonicę czy ja mając minimalny kontakt mogę
przenieść zarazki i zarazić inne osoby?

2. Data: 2003-01-09 15:59:19

Temat: Re: Płonica
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> karolina wrote:
> Moje dziecko jest chorę na płonicę czy ja mając minimalny kontakt mogę
> przenieść zarazki i zarazić inne osoby?

Wydaje mi się, że w przypadku chorób zakaźnych, jaką niewątpliwie jest
płonica, takie niebezpieczeństwo zawsze istnieje.

Pozdrawiam, andrzej

PS. Zaznaczam, że nie jestem lekarzem.

3. Data: 2003-01-09 16:23:15

Od: Deliriusz Klemens <d...@r...gov> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Glowacki wrote:

> [...]

[A.G.]
> Wydaje mi się, że w przypadku chorób zakaźnych, jaką niewątpliwie jest
> płonica, takie niebezpieczeństwo zawsze istnieje.

Wydaje Ci sie, czy wiesz???
Co z tego ze zaznaczasz, ze nie jestes lekarzem?
Doda to wiarygodnosci Twoim slowom "wydaje mi sie", ale
nie spowoduje, ze post bedzie bardziej wartosciowy! :(((
------------------------------------

UWAGA: powyzszy post uzytkownika A.G. byl KOMPLETNIE ZBYTECZNY!

------------------------------------
Pozwolcie, ze sie przedstawie.
Jestem Deliriusz Klemens Przypominalski - bot skonstruowany
przez Doktora Who w celu re-edukacji uzytkownika tej grupy -
Andrzeja Glowackiego.
Doktor udajac sie na emigracje wewnetrzna zaprogramowal mnie tak,
abym reagowal przypominaniem na kazdy bezsensowny post uzytkownika
Glowackiego.
Pelnic swa funkcje bede, az do uzyskania zadowalajacego efektu
edukacyjnego!

Z powazaniem
Deliriusz Klemens dwojga imion Przypominalski
d...@r...gov

4. Data: 2003-01-09 16:30:22

Od: Deliriusz Klemens <d...@r...gov> szukaj wiadomości tego autora

Deliriusz Klemens wrote:

> Pelnic swa funkcje bede, az do uzyskania zadowalajacego efektu
> edukacyjnego!

Uff! Na szczescie byl to tylko zart...
Ale Andrzejek jest niereformowalny.
Jak myslicie - zmadrzeje kiedys i zacznie kontrolowac sie choc
troche???
IMO - nie i nigdy - gdyz grafomania na tej grupie stanowi
najwidoczniej jedyna jego rozrywke.

Z Powazaniem
Deliriusz Klemens P.

PS. Andrzej, bez jaj! Zacznij wreszcie pomijac przy wysylce
te posty w ktorych nie masz nic konkretnego do powiedzenia grupie!
To co robisz jest zalosne, szczegolnie iz w czesci przypadkow
Twoje posty nie sa glupie...

5. Data: 2003-01-09 16:38:23

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Deliriusz Klemens wrote:
> [...]

Jestem użytkownikiem Internetu od 1996 roku i z takimi absurdami jak na tej
grupie dyskusyjnej, nigdzie się jeszcze nie spotkałem...

Pozdrawiam, andrzej
http://www.polbox.com/g/guitar/

6. Data: 2003-01-09 16:57:18

Od: konstruktor Deliriusza Klemensa <m...@r...gov> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Glowacki wrote:

> Jestem użytkownikiem Internetu od 1996 roku i z takimi absurdami jak
> na tej grupie dyskusyjnej, nigdzie się jeszcze nie spotkałem...

...gdyz prawdopodobnie zadnej innej grupy nie traktowales
jako swej prywatnej wlasnosci!!!
Zastanow sie troche nad soba czlowieku - skoro tylu ludzi
(w tym nie tylko lekarze na punkcie ktorych masz negatywna
obsesje) zarzuca Ci panoszenie sie na tej grupie, to cos musi w tym
wszystkim byc. Poswiec choc kilka cennych chwil, oderwij sie od obu
podstawowych zajec (szkoda ze gitara jest u Ciebie dopiero na drugim
miejscu) - i POMYSL. O ile to w ogole mozliwe...
Wiecej juz nie mam sil do Ciebie pisac, tak jak i wielu innych.
Im poopadaly rece, mi tez. Ale nie znaczy to mozesz sobie hulac
do woli. Przyjda inni - i rowniez beda Cie najpierw prosic o
umiar, a potem pewnie przejda do ostrzejszych slow (a na koniec
dolacza do nas, zrezygnowanych...)

Co do absurdu na grupach - polecamy: pl.rec.humor.monty-python

Z coraz to mniejszym powazaniem
konstruktor Deliriusza
m...@r...gov

7. Data: 2003-01-09 18:33:11

Od: "I.Tichy" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karolina" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moje dziecko jest chorę na płonicę czy ja mając minimalny kontakt mogę
> przenieść zarazki i zarazić inne osoby?

płonica - epidemiologia:
źródłem zakażenia jest człowiek chory na płonicę, na pcaiorkowcowe zapalenie
gardła, a także zdrowy nosiciel zarazka .Zarazić się można również drogą
pośrednią przez odzież i sprzęt używany w domu chorego

okres wylęgania 1-3 dni

Choroby zakaźne i pasożytnicze pod redakcją Z.Dzióbka, rok wydania 1996

pozdrawiam serdecznie Tichy

8. Data: 2003-01-09 19:20:40

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deliriusz Klemens <d...@r...gov> napisał/a

> [...]
> troche???
> IMO - nie i nigdy - gdyz grafomania na tej grupie stanowi

Aleś Ty niedomyślny. Andrzej Głowacki aka flamenco jest uczącym się botem.
Nie wiem, dlaczego uczą go akurat w naukach medycznych, a nie na przykład w
filologii klasycznej, ale widocznie wpłynęły na to jakieś osobiste
doświadczenia programisty.
Andrzej Głowacki ma zaimplementowanie wyszukiwanie keywordów i wyszukiwanie
ich w popularnych wyszukiwarkach internetowych. Wśród keywordów najczęściej
reaguje na "dziecko"; "noworodek"; "niemowlę" oraz "klebsiella pneumoniae",
które to słowa łączy bez ładu i składu, bombardując grupę masą
nieadekwatnych linków.
Prawdopodobnie wykorzystuje kody źródłowe Micro$oftu, co uniemożliwia mu
odpowiadanie pod postem. Odpisywanie pod postem jest możliwe jedynie
ręcznie i wymaga zalogowania operatora.
Ostatnio się zapętlił. Czekamy na reakcję operatora i prosimy o wgląd w kod
źródłowy -- może pomożemy?

Hiena jestem. NMSP.
--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

9. Data: 2003-01-09 20:31:59

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś osobiste doświadczenia programisty.
> Andrzej Głowacki ma zaimplementowanie wyszukiwanie keywordów i

Nie będę odpowiadał na takie absurdalne posty, ponieważ każdy rozsądny
człowiek wie, że nie ma to większego sensu. Jednak chcę podzielić się
jeszcze jedną moją refleksją, na temat pobytu tutaj. Otóż niektórzy z
grupowiczów, byli bardzo zbulwersowani tym, że ja czy jakiś inny użytkownik
grupy odpowiada nad postem. Było to dla nich niedopuszczalnym naruszeniem
Netykiety. Prowadzili ze mną długie, pouczające mnie dyskusje, jak bardzo
jestem niekulturalny. Było to dla nich coś, nie do zaakceptowania. Jednak Ci
sami bywalcy grupy akceptują tutaj, o wiele bardziej - moim zdaniem -
istotne naruszenia Netykiety. Otóż za takie uważam ukrywanie się pod
pseudonimami, nie tolerowanie innych, niemerytoryczne włączanie się do wątku
tylko po to, aby kogoś ośmieszyć, kierowanie osobistych uwag, ubliżanie
innym.

Już ostatnia uwaga. Niektóre osoby ze środowiska lekarskiego mają jakieś
niezdrowe ambicje i chcą najwyraźniej być jedynymi, którzy mają prawo do
wypowiadania się o medycynie w ogóle, a w szczególności tutaj. Wyśmiewają
się ze mnie a także, co nie raz cicho obserwowałem, z całej medycyny
niekonwencjonalnej. Jak inaczej to nazwać, niż niezdrową dumą, pychą,
zarozumiałością? W związku z powyższym, chociaż wiem, że mam tu swoim
sympatyków, bardzo poważnie zastanowię się nad dalszym moim pobytem tutaj.

Na koniec, jeszcze raz podaję tematykę grupy pl.sci.medycyna:

"Charter/tematyka:

Medycyna tradycyjna i niekonwencjonalna. Nowinki ze swiata lekarzy,
rzadkie przypadki, trudne pytania, kontrowersyjne metody, praktyczne
rady, moralne dylematy. Dyskusje zawodowcow i amatorow."

Pozdrawiam, andrzej

10. Data: 2003-01-09 21:29:15

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj sie :) Ja tez jestem pisarzem internetowym. Szkoda nerwow, a
tak swoja droga ludzie maja powazniejsze problemy od jakis tam postow, lub
zlego cytowania. Smieszy mnie to wszystko. Przy transferach 2 Mb/s, lub
nawet na modemie, nie sprawi klopotu sciagniecie kilku kB plikow tekstowych.
Smieszne... Wielka mi netykieta, do Abuse podajcie, do Strasburga...

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

ból zęba po leczeniu kanałowym