Plukanie zewnetrznego przewodu sluchowego

1. Data: 2001-10-17 10:25:27

Temat: Plukanie zewnetrznego przewodu sluchowego
Od: Serial # 19781010 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Jak to sie robi i czym?
Pozdrawiam,
MP

2. Data: 2001-10-17 14:09:27

Temat: Re: Plukanie zewnetrznego przewodu sluchowego
Od: "Maras" <M...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jest to potoczne 'odtykanie uszu', to uzywa sie zwyklej cieplej wody
i takiej duzej strzykawy z wezykiem :).
Mialem taki zabiegi i jest on bezbolesny i polega w zasadzie na wtloczeniu
wody do srodka i podstawieniu pod uchem malej miseczki/zlewki.
Po zabiegu mialem usuwana wode z ucha i bylo to najbardziej nieprzyjemne,
kiedy pani wycierala mi wode, glaskala mnie prawie po blonie bebenkowej :)

DNA
zaniedbanie lekarskie?
Jedzenie a istnienie.
swinka i inne...