Plusy i minusy pisywania na psp.

1. Data: 2009-12-22 08:57:13

Temat: Plusy i minusy pisywania na psp.
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpisywałem komuś na maila (służbowo) i zamiast pozdrawiam napisałem
pozbóju, ale jest też plus - przeczytałem przed wysłaniem ;)

Na post pozdrawiam zaprosił
P.D.

2. Data: 2009-12-22 08:58:47

Temat: Re: Plusy i minusy pisywania na psp.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:
> Odpisywałem komuś na maila (służbowo) i zamiast pozdrawiam napisałem
> pozbóju, ale jest też plus - przeczytałem przed wysłaniem ;)
>
> Na post pozdrawiam zaprosił
> P.D.

Ja też trzy razy maile przed wysłaniem czytam :-)

Stalker

3. Data: 2009-12-22 08:59:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Odpisywałem komuś na maila (służbowo) i zamiast pozdrawiam napisałem
> pozbóju, ale jest też plus - przeczytałem przed wysłaniem ;)
>
> Na post pozdrawiam zaprosił
> P.D.

lepiej się zamyśl nad tym, czego nie wyłapałeś.

4. Data: 2009-12-22 09:01:10

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> lepiej się zamyśl nad tym, czego nie wyłapałeś.

Poczekaj, sprawdzę czy nie kazałem spierdalać ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2009-12-22 09:02:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Poczekaj, sprawdzę czy nie kazałem spierdalać ;)

a ktoś dziwnie spierdolił? :)

6. Data: 2009-12-22 22:45:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a ktoś dziwnie spierdolił? :)

Nie, już jestem. Miałem tylko przerwę. :)

michał

7. Data: 2009-12-23 06:45:18

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nie, już jestem. Miałem tylko przerwę. :)
>
> --
> pozdrawiam
> michał

na pakowanie prezentów?