Po Ustroniu 2000

1. Data: 2000-07-24 07:00:22

Temat: Po Ustroniu 2000
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wszystkim tym co byli :-)
i tym co nie byli :-(
w Ustroniu

Było wspaniale. Poznaliśmy się osobiście weterania tacy jak
Adndrzej Arbaszewski
Józek Ćwielong
Neon

Jak i nowiciusze tacy jak Ja i inni.

Oprócz oficjalnych wystąpień według programu (było trochę zdrowej
improwizacji :-), bo nie wszyscy zadeklarowani przyjechali :-( ), było
dużo humoru
prywatnych rozmów i w ogóle było przyjemnie. No cóż trochę było za
krótko.
Może za rok wydłużymy pobyt na tydzień, byłby "za a nawet przeciw" ;-) .

Jednak rozmowa na grupie, IRC, ICQ czy tam inne cudo na i-necie
nie zastąpi na żywo nie zastąpi spotkania twarzą w twarz. O czy sami się
chyba
przekonaliśmy się w Ustroniu. Na pewno te znajomości przekształcą się w
przyjaźń.
I kontakty także poza grupą na privach, telefonach i innych nośnikach
słów.
Mogę swobodnie powtórzyć słowa Sobieskiego z pod Wiednia "Veni Didi
Vici"
(Przybyłem Zobaczyłem Zwyciężyłem)

Na tym kończę dając szansę innym gorąco podrawiając zarówno tych o byli
jak
i tych co nie byli (niech żałują).

Jacek Kruszniewski

2. Data: 2000-07-24 08:32:34

Temat: Re: Po Ustroniu 2000
Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacku i Inni,

"Jacek Kruszniewski (IT)" napisał(a):
> Było wspaniale. Poznaliśmy się osobiście weterania tacy jak
> Adndrzej Arbaszewski
> Józek Ćwielong
> Neon

Hmm, szkoda, że mnie nie można zaliczyć do tejże prześwietnej grupy
weteranów :-) Ot, los :-)

Istotnie było wspaniale. Ja po przyjeździe z Ustronia również
przywołałem na myśl owe trzy znane słowa: "veni, vidi, vici". I
podobnie mam nadzieję na powrót w to pikne miejsce. O ile gospodarz
Landolandu nie zdenerwuje się na mój widok :-) Bo przecież guru
telepracy to persona nie w kij dmuchał (a mówiłeś Andrzeju, że mi się
w głowie nie przewraca...).

Poza humorem i iście doborowym towarzystwem odbyliśmy również
niezwykle cenne spotkania, które oczywiście przyjdzie czas podsumować.
Myślę, że Ustroń 2000 było wydarzeniem, nie waham się tego powiedzieć.
Dowodem na to, że potrafimy pomóc sami sobie (rozumiecie tę grę
słów?), że Internet i dostęp do informacji to w naszych rękach potężne
narzędzie, za pomocą którego jesteśmy w stanie kreować nową
rzeczywistość.

> Mogę swobodnie powtórzyć słowa Sobieskiego z pod Wiednia "Veni Didi
> Vici" (Przybyłem Zobaczyłem Zwyciężyłem)

Jacku, jakem historyk muszę zaprotestować. Sobieski pod Wiedniem
powtórzył jedynie słowa Cezara, które tenże wypowiedział po podboju
bodajże Galii. Ale to szczegół :-)

Ja również pozdrawiam wszystkich gorąco wszystkich uczestników, jak i
naszych gospodarzy: Piotra Gońdę, Mariana i Pana Leszka Marażewskiego.
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

3. Data: 2000-07-24 08:47:17

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Ustroniu
>
> Było wspaniale. Poznaliśmy się osobiście weterania tacy jak
> [...]

Witam !!!

Dzieki za relacje po Ustroniu 2000
moze troche wiecej :-)
a moze jakies zdjecie ze spotkania

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

4. Data: 2000-07-24 09:09:05

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak wrote:

> Hmm, szkoda, że mnie nie można zaliczyć do tejże prześwietnej grupy
> weteranów :-) Ot, los :-)

Nie wiem dokładnie kto powinień być nazwany weteranem dlatego były 3
kropeczki

I to zrobimy z czetnikami na www.samisobie.clan.pl

> Jacku, jakem historyk muszę zaprotestować. Sobieski pod Wiedniem
> powtórzył jedynie słowa Cezara, które tenże wypowiedział po podboju
> bodajże Galii. Ale to szczegół :-)

Masz rację, ale niestety informatyk może mieć takie braki w
wykształceniu
nikt nie jest doskonały :-)))
Ale przyznasz, że obydwie te osoby były wielkie.

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2000-07-24 16:06:18

Od: "Wojtek Urban" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

I ja także zadowolony jestem ze spotkania. Poznałem wreszcie tych, którzy
nadawali ton na grupie i pozostałych jej uczestników. Mam nadzieję, że
niedługo znowu dojdzie do podobnego zjazdu.

Pozdrowienia,

Wojtek Urban

6. Data: 2000-07-24 19:09:06

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

RS/Szymon napisał(a):

> Witam !!!

> [...]
Zdjęcia będą na WWW
więcej na tematzdjęć do A.A.

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2000-07-24 20:39:26

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Jacek Kruszniewski wrote:

> Zdjęcia będą na WWW
> więcej na tematzdjęć do A.A.

OK, OK dajcie troche odespac :))

pozdrowka

A.A.

8. Data: 2000-07-25 07:12:14

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wrote:

> Witam !

> OK, OK dajcie troche odespac :))
>
> pozdrowka
>
> A.A.

Andrzej - ja już w poniedziałek pracowałem - a ty jeszcze śpisz :-))
Mam pomysł - oprócz oficjalnej strony ze zdjęciami, trzeba by zrobić coś
w stylu ftp, ażeby każdy kto chce i może niech sobie pościąga scany
zdjęć i sobie
zrobi na twrdym lub CD album ze spotkania.

Jacek Kruszniewski

9. Data: 2000-07-25 09:59:49

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski (IT)" wrote:

> Andrzej - ja już w poniedziałek pracowałem - a ty jeszcze śpisz :-))

Nie wiem jak Ty to robisz . Qrka albo masz jakies niewidzialne
zapalki pod oczami albo to przez te Twoje dluuugaaaaachne telomery
:) . Poza tym jak sie jest sobie szefem to nawet w pracy mozna sie
przespac :-p

> [...]
> zdjęć i sobie
> zrobi na twrdym lub CD album ze spotkania.

Tez o tym myslalem. Czesc zdjec wyszla niedoswietlona wiec nie ma
sensu bym nagrywal z nich krazki . Dopiero co pisal do mnie pan
Marazewski ze udostepnia nam zdjecia ktore robil Darek. Neon tez
cosik tam pstrykal a ze ma stale lacze w firmie to bedzie mogl to za
friko wrzucic do jakiegos worka . Tylko Wojtku, te nieprzyzwoite ;-)
i 'do rozwodu' zostaw u siebie :) . Zdjecia znajda sie na stronie :

http://samisobie.clan.pl/USTRON/

(zas sciezka dla FTP to :
ftp://www.clan.com.pl/usr/local/apache/htdocs/serwer
s/www.samisobie.clan.pl/USTRON/

Zdjecia robione przez nas beda w podkatalogu ../SASO
przez Darka ../CLAN
przez Wojtka gdzies na Jego stronie (najlepiej to :
http://samisobie.clan.pl/~radiol/USTRON/ przy czym link do nich
bedzie na stronie ..USTRON/ustron.htm

pozdrawiam
A.A.

10. Data: 2000-07-25 11:49:48

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wrote:

> [...]
> zapalki pod oczami albo to przez te Twoje dluuugaaaaachne telomery
> :) . Poza tym jak sie jest sobie szefem to nawet w pracy mozna sie

Niestety - byłem poza u kienta - spać ni mogłem :-(

> [...]
> friko wrzucic do jakiegos worka . Tylko Wojtku, te nieprzyzwoite ;-)
> i 'do rozwodu' zostaw u siebie :) . Zdjecia znajda sie na stronie :

To znaczy - na życzenie niech rzesyła zainteresowanym :-D

Czekam - i zrobię sobie CD :-D

Jacek Kruszniewski

potrzeba wygadania sie!!!!
dalej o sieci