Po ciazy

1. Data: 2006-07-21 20:27:24

Temat: Po ciazy
Od: "yeti" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szanowni grupowicze

Po ciązy (3lata temu) pozostał mi brzuszek i to spory, nie wiem jak sie go
pozbyć, kto poleci specjaliste ew. jakikes rozwiązanie co z tym zrobić

2. Data: 2006-07-21 20:32:16

Temat: Re: Po ciazy
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jul 2006 22:27:24 +0200, yeti napisał(a):
> [...]
>
> Po ciązy (3lata temu) pozostał mi brzuszek i to spory, nie wiem jak sie go
> pozbyć, kto poleci specjaliste ew. jakikes rozwiązanie co z tym zrobić

na brzuszek najfajniejszy jest basen i bicze wodne :)
oczywiście jeśli nie ma żadnych przeciwskazań (wg mnie typu przepuklina -
na pewno nie bicze wodne bezpośrednio na brzuch bo aż mnie boli :-P ]

mufassa
[strzaskana biczami]

3. Data: 2006-07-23 17:00:42

Od: "yeti" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabawne
Gdybym chciała pożartować to napisałabym na grupe o dowcipach

4. Data: 2006-07-23 17:30:12

Od: "Paulina W." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeti" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zabawne
> Gdybym chciała pożartować to napisałabym na grupe o dowcipach

Dlaczego uważasz, że to żart? Potwierdzam, bicze wodne są niesamowite, jeśli
chodzi o efekt ujędrniający :)

--
Paulina

5. Data: 2006-07-23 18:18:28

Od: "yeti" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki ale wziełam to za żart :) ups nie fart ;)

6. Data: 2006-07-24 12:21:53

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina W." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego uważasz, że to żart? Potwierdzam, bicze wodne są niesamowite,
jeśli
> chodzi o efekt ujędrniający :)

A gdzie i za ile?

Pozdrawiam,
Akulka

7. Data: 2006-07-24 12:23:52

Od: "Paulina W." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Paulina W." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> jeśli
>
> A gdzie i za ile?

W Krakowie to np. w uzdrowisku przy rondzie Matecznego. Ale niestety nie
wiem, za ile teraz, bo brałam je już z 4 lata temu. Wtedy za "turnus" 10 x 2
zabiegi płaciłam 250 zł., teraz się rozbudowali w nowoczesne "beauty center"
to pewnie i podrożało :-|

--
Paulina

8. Data: 2006-07-24 13:22:04

Od: "yeti" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A pomogło ??

9. Data: 2006-07-24 15:06:54

Od: "Paulina W." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A pomogło ??

Tak, powiem Ci, że byłam zachwycona efektem, nawet po tak krótkim czasie
widoczne ujędrnienie.

Sam zabieg jest na początku odrobinę bolesny, jak bardzo mocny masaż, w
końcu to woda pod silnym ciśnieniem - ale potem to mija i jest bardzo
przyjemnie, ciało jest fajnie "wybiczowane", krew lepiej krąży, skóra się
rumieni, a tłuszczyk troszkę zbija. Dosłownie jak po intensywnym masażu
właśnie.

Cały czas "noszę się" z zamiarem zafundowania sobie turnusiku, ale trochę
mnie pieniądze powstrzymują, a raczej ich brak :D Niemniej, bardzo polecam,
efekty super.

--
Paulina

hmmm