Po co?

1. Data: 2001-05-07 17:21:40

Temat: Re: Po co?
Od: Piotr Jozwiak <y...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierze nie zaprzeczam, tylko istnieniu boga w b. - tak.
> Budda to nie bog.

a ja nie twierdze ze budda jest bogiem... :)

> Owszem... to smutne... Kiedys spytalam kogos, czy ma w domu Stary
> Testament (akurat byla dyskusja na jakis taki temat i chcialam cos
> pokazac) uslyszalam: "nie, mam tylko biblie tysiaclecia"......

:))

chociaz tak naprawde wcale nie do smiechu.. :((

> Alez spotkalam, spotkalam.... Ale poniewaz wiem, jak dziala
> "doswiadczenie religijne" to patrze na to z dystansem. Acz efekt byl
> wielki. Ja w ogole mistyczka jestem.

?? hmmm... spotkalas ?? napisz (opisz) !! :)) hm ?

> ...i dlatego czlowiek stworzyl boga. Czyz to nie logiczne?? Nagle stala
> sie jasnosc... To tak, jak z antyczasteczkami - cos mi sie tu nie
> zgadza, to wezmy pod uwage sile (stworcza, czy interweniujaca), a
> wszystko stanie sie proste....

tez tak sobie czasem sie zastanawiam... ze moze Bog jest tworem
ludzkim...

ale jest On (dla mnie) zbyt *doskonaly* - ciezko byloby mi uwierzyc ze
umysl ludzki byl w stanie Go... wymyslec.. :) (hmm.. czyzbym nie
wierzyl w potege ludzkiego rozumu ?)

:)) szkoda.. ;-)

Pozdrawiam,

Yoko