Po co badania kortyzol i ACTH

1. Data: 2011-01-12 18:09:26

Temat: Po co badania kortyzol i ACTH
Od: "Mirka" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz zlecił mi te badania, co one oznaczą??

2. Data: 2011-01-12 23:58:34

Temat: Re: Po co badania kortyzol i ACTH
Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 18:09:26 +0000 (UTC), Mirka napisał(a):

> Lekarz zlecił mi te badania, co one oznaczą??

Pracę nadnerczy i przysadki mózgowej. Badania są pomocne w diagnozowaniu
pewnych chorób bądź nieprawidłowości w funkcjonowaniu tych narządów.

Pozdrawiam,
M.

3. Data: 2011-01-13 06:54:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 07:36, Lebowski pisze:

> Ze na glowe juz za pozno.

Kochanie Ci nie dało? Czy klimakterium masz? A może PMS?

--
Pozdrawiam - Aicha

krem
Test kometowy oraz uszkodzenia DNA
Swędząca skóra głowy
Syrop wykrztuśny podany wieczorem - co teraz?
Re: edt: deprecha