Po spotkaniu :-)

21. Data: 2007-10-29 13:44:11

Temat: Re: Po spotkaniu :-)
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <fg379k$ptd$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> neurotykami oraz zboczeńcami miało przebieg normalny. ;)
> Potem niespodziewanie Ikselka ściągnęła do pubu prawie całą swoją
> sympatyczną rodzinę... W rezultacie wszyscy psychopaci, neurotycy i
> zboczeńcy z grupy, też z nienacka, zaczęli udawać normalnych! Oczywiście po
> to, żeby jako grupa jak najlepiej wypaść w oczach Ikselowej rodzinki. ;)
> Kiedy państwo, nazwijmy ich XL, ze względu na długą drogę do domu pożegnali
> się, wszystko wróciło do "normy". Psychole, neuorole i zboki powrócili do
> swoich spotkaniowych ekscesów... Aż do przepychania klocków w kiblu i

Były wyścigi klocków? Dlaczego nikt mnie nie zaprosił? ;p

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

22. Data: 2007-10-29 23:16:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości:

> Były wyścigi klocków? Dlaczego nikt mnie nie zaprosił? ;p

Top był Twój projekt, ale nie o wyścig chodziło.... ;)

michał

23. Data: 2007-10-30 04:28:34

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <fg5pka$2r9$1@inews.gazeta.pl> :

> Top był Twój projekt, ale nie o wyścig chodziło.... ;)

No tylko bez takich - eksperyment na mojej własnej psychice w stylu
striptizu to jedno, a przepychanie klocków to drugie - dam sobie głowę
odciąć, bo i tak pusta, więc nic nie tracę, że to nie był mój projekt,
ba, nawet więcej, że nic takiego nie padło. ;)

Pozdrawiam
Flyer

24. Data: 2007-10-30 10:45:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odciąć, bo i tak pusta, więc nic nie tracę, że to nie był mój projekt,
> ba, nawet więcej, że nic takiego nie padło. ;)

Są dwa wyjaśnienia dla ciekawych: Albo wyciął Ci się fragment "filmu", albo
ja konfabuluję. ;DDD
Ale jeśli prawdą jest ta pierwsza opcja, to... rozbierałeś się nieprzytomny!
Haaaaaaaaaaaaaaaa! <LOL>
Bo sprawa z kolockiem była tuż przed.... ;D

michał

25. Data: 2007-10-30 15:40:56

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ale jeśli prawdą jest ta pierwsza opcja, to... rozbierałeś się
> nieprzytomny! Haaaaaaaaaaaaaaaa! <LOL>
> Bo sprawa z kolockiem była tuż przed.... ;D

Jednak film się Flyerowi urwał. Potwierdzam wersję Michała.
Fly, całą intrygę wymysliłeś w celu wyeliminowania męskiej części
publiczności, co ostatecznie i tak się nie udało. :)

- JaKasia

26. Data: 2007-10-30 17:04:21

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> [...]
> Fly, całą intrygę wymysliłeś w celu wyeliminowania męskiej części
> publiczności, co ostatecznie i tak się nie udało. :)

Fly postępuje nieefektywnie: na przyszłość powinien spróbować pozostać
trzeźwym "jak ta świnia" (Fly, wybacz określenie) - wtedy będzie mógł
sam wmówić wszystko pozostałej części męskiego towarzystwa, a nawet
dokonać jej czasowej eliminacji czekając tylko milczkiem na odpowiedni
stopień jej piwnego upojenia. Jednak efektywność taka byłaby dla Flyera
chyba zbyt bolesna - wymaga ofiar, ofiarrrrr ;-D

--
XL wiosenna

27. Data: 2007-10-30 17:45:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

Jesteś.

28. Data: 2007-10-30 17:53:50

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Jesteś.

Jasne :-) I Ty też!
:-)
Jak Ci się urlop skończy, daj znać na Onet, nie mam Tlenu na razie.
--
XL wiosenna

29. Data: 2007-10-30 20:39:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jasne :-) I Ty też!
> :-)
> Jak Ci się urlop skończy, daj znać na Onet, nie mam Tlenu na razie.

To czym ty oddychasz?!?!
Widac dlatego wróciłaś ;P
bez rozmowy się dusisz ;)

30. Data: 2007-10-30 21:17:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To czym ty oddychasz?!?!

Dmuchawce, latawce, wiatr... Oddycham ludźmi.

> Widac dlatego wróciłaś ;P
> bez rozmowy się dusisz ;)

Powtarzam: jestem uzależniona od ludzi. Nie boję się przejść z jednej
strony lustra na drugą. Czemu Ty siedzisz tylko po jednej? - przecież
zawsze możesz wrócić tam, gdzie Ci lepiej. A jednak ci, co zakosztowali
adrenaliny "przejścia", chcą to powtarzać, bo mechanizm jest prosty: ci,
którym chce się (chce - to ważne kryterium!!!) spotkać, są lepsi w
realu. W wirtualnym świecie są okrojonymi własnymi wersjami - one zawsze
są gorsze. Nawet takie bluzgające "cóś" - też by zyskało, jestem pewna,
choć wersję ma paskudnie, paskudnie okrojoną...

--
XL wiosenna

kontakt nietelepatyczny
Re: Moja "twarda" osobośc