Po spotkaniu...

1. Data: 2008-08-30 07:10:04

Temat: Po spotkaniu...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewiele pamiętam. Podobno padłem jak kawka i spałem do rana.
Z samego sptkania pomnę tylko, że dawno nie było tak licznego, że nie było
(nareszcie) żadnej niewiasty z newsów, że pojawił się na krótko trenR i że
prawdopodobnie przez niego się wszyscy (albo niektórzy) upili, bo przyjechał
i odjechał samochodem trzeźwy. Musieliśmy więc parę kufli więcej wypić za
niego. ;D

michał

2. Data: 2008-08-30 07:37:43

Temat: Re: Po spotkaniu...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Z samego sptkania pomnę tylko, że dawno nie było tak licznego, że nie
> było (nareszcie) żadnej niewiasty z newsów,

A było ogłaszane?? ;)

> upili, bo przyjechał i odjechał samochodem trzeźwy. Musieliśmy więc parę
> kufli więcej wypić za niego. ;D

Łączyłam się z Tobą w bólu - też wypiłam wczoraj kilka szklaneczek piwa.
Z tym że ja nie padłam jak kawka, a nawet powiem więcej - na sam koniec
rozegrałam z powodzeniem szlema w bez atu! Taki rarytas zdarza się
niezwykle rzadko! :)

Ewa

3. Data: 2008-08-30 09:13:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> A było ogłaszane?? ;)

Było w wątku "Peak Oil - swiatowy kryzys tuz tuz?"

> [...]
> piwa. Z tym że ja nie padłam jak kawka, a nawet powiem więcej - na
> sam koniec rozegrałam z powodzeniem szlema w bez atu! Taki rarytas

Ja też do końca byłem aktywny... kiedyś jednak musiałem paść. Zazwyczaj
zamiast "padać", zasiadam do kompa i wirtuuję. ;D

michał

4. Data: 2008-08-30 10:37:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> Z tym że ja nie padłam jak kawka, a nawet powiem więcej - na sam koniec
> rozegrałam z powodzeniem szlema w bez atu! Taki rarytas zdarza się

o ty! o tyyy!

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

5. Data: 2008-08-30 10:37:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> [...]
> trenR i że prawdopodobnie przez niego się wszyscy (albo niektórzy)
> upili, bo przyjechał i odjechał samochodem trzeźwy. Musieliśmy więc parę

a kto wybył ostatni? :D

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

6. Data: 2008-08-30 10:41:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a kto wybył ostatni? :D

Wyszliśmy razem... jakoś tak nagle i ja poszedłem do domu, a chłopcy coś
zjeść. :)

michał

7. Data: 2008-08-30 11:21:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Było w wątku "Peak Oil - swiatowy kryzys tuz tuz?"

A, to takie zakamuflowane męskie spotkanko, rozumiem. Pogadaliście o
polityce, gospodarce, i było wesolutko. :)

> zamiast "padać", zasiadam do kompa i wirtuuję. ;D

Ja nie miałam już siły wirtuować, chociaż kusiło mnie, żeby jeszcze o 2
w nocy włączyć kompa - nie powiem, że nie. :)

Ewa

8. Data: 2008-08-30 13:13:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> A, to takie zakamuflowane męskie spotkanko, rozumiem. Pogadaliście o
> polityce, gospodarce, i było wesolutko. :)

Nie zakamufliwane, w ostatnim poście tego dnia było, że każdy, kto ma ochotę
moze przyjść. :)

> Ja nie miałam już siły wirtuować, chociaż kusiło mnie, żeby jeszcze o
> 2 w nocy włączyć kompa - nie powiem, że nie. :)

Więc padłaś. ;D

michał

9. Data: 2008-08-30 16:23:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wyszliśmy razem... jakoś tak nagle i ja poszedłem do domu, a chłopcy coś
> zjeść. :)

Ja jeszcze na sam koniec wstąpiłem do pobliskiego szpitala zrobić sobie
zdjęcie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2008-08-30 19:27:06

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <g9bs57$f2j$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja jeszcze na sam koniec wstąpiłem do pobliskiego szpitala zrobić sobie
> zdjęcie :)

I jak wyszło? ;>

Pozdrawiam
Flyer