Po tygodniu

1. Data: 2003-03-23 10:24:03

Temat: Po tygodniu
Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)))
Dzisiaj mija tydzien, na wadze 4 kilo mniej na obwodzie ubylo po ok 2 cm.
Samopoczucie rewelacyjne :))
Przypomne moze co robie....
jem 3-5 "posilkow" dziennie (jablko, twarozek, kubek jogurtu, 2 sliwki,
kalarepka, itp.), obalam 2 litry Pu-Ehr i wspomagam Meridia 10. Do tego
minimum 60 min ruchu dziennie.
Trzymajcie kciuki, coby waga dalej spadala...

pozdr.nann

2. Data: 2003-03-23 10:28:46

Temat: Odp: Po tygodniu
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nann <n...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5k203$lvs$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> minimum 60 min ruchu dziennie.
> Trzymajcie kciuki, coby waga dalej spadala...

O matko i corko!
toc to jakis kierat!
moze zwolnij bo i to zdrowo mi nie wyglada i jojo grozi, oj grozi ... i
chyba zero przyjemnosci !

ale pozdrawiam tak czy siak na minutkami przed rowerkiem ;)
Hesia

13 dni męczarni ne drodze do lekkości:)
jaka dieta?
Jeczmienne watpliwosci