Pobawiłem się w małego śledczego

151. Data: 2006-12-15 23:18:31

Temat: Re: Pobawiłem się w małego śledczego
Od: "juda (*" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2006 13:09:57 -0800, Hanka napisał(a):

> Możliwość wyboru dotyczy również sposobu życia,
> zarabiania, oraz włączania i wyłączania myślenia :))

Tak Ci się tylko zdaje, siostra...
Weź i zapytaj tych z koncentracyjnych obozów...

A poza tym co by Szatan miał do roboty,
gdyby ludzie sami ze siebie czynili zło,
co ?

> Chyba znosi nas z kursu...

Tak czujesz ?
Sercem czy rozumem ?

> Hanka

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
spentajaza

152. Data: 2006-12-15 23:21:23

Od: "juda (*" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Dec 2006 00:18:11 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "juda (*" <s...@j...pl> napisał w wiadomości

> Wader to ten, co zamroził hana solo .

hana solo ? A co to za jeden ?

>.. rozumiesz - taki czarny brat. I na
> dodatek blacharz, bo każdy czarny to blacharz.

To wiem, ze nie z dykty, widziałem
przez chwilę w telewizji...
i słyszałem ten jego głos
po zbóju..., czasem mi z kompa
coś tak bełkocze, ale udaję,
że nie słyszę :o)

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
spentajaza

153. Data: 2006-12-15 23:30:28

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm..., a bo ja wiem ?
> Czy ja może jestem handlarzem ? :o)

a jak czujesz ? że , chyba tak ?

> A czy Jezusowi wolno się sprzedać... ?

nie uzasdniona sugestia - pytanie było do Ciebie -
siebie znasz (???) chyba najlepiej parawda ?

> A jak odróżniasz dobrego kupca
> od złego ? Bo zły używa słów i z gęby mu cuchnie,
> a poza tym zamiata ogonem pod sobą i ma kopyta ?
>
> Uważaj, brat, na siebie,
> bo możesz sie nieźle kiedyś
> wpierdolić... w taki dół, ze już
> z niego nie wyleziesz, poważnie
> Ci mówię, znam sie trochę na rzeczy...

dzięki za ostrzeżenie :))
sam widzę ,że sie znasz - nie raz to
było widać - dlatego pytam właśnie Ciebie
- w końcu kogo pytać jak nie experta ?

tylko , że Ty robisz unik ?? czemu ???

zdrówko
patix

154. Data: 2006-12-15 23:34:31

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał

> Wątek się rozrósł ponad miarę. Wystarczy sobie zadać pytanie, dlaczego akurat
> ten wątek, dlaczego akurat teraz ? Bądźmy realistami - to nie jest przypadek.
> Myślicie, że jak się zmieszacie w tłum to was nie wyśledzę ? Niedoczekanie wasze
> ! Już niedługo zapłacicie za wszystko !

Może ciasteczko??

155. Data: 2006-12-15 23:40:24

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

juda (* napisał(a):

(Hanka)

> Tak Ci się tylko zdaje, siostra...
> Weź i zapytaj tych z koncentracyjnych obozów...

Jestem realistką oraz: piszę o TU I TERAZ.

tematycznie:)

Twoje szczęście,że miałam problem z dostępem
i ponad pół godziny nie mogłam wejść w net.
A widzę, że w międzyczasie ...

156. Data: 2006-12-15 23:40:53

Od: "Cyrus (*" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2006 15:34:31 -0800, Hanka napisał(a):

> Przemysław Dębski napisał

> Może ciasteczko??

A może buziaka ?
mlask, mlask !

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Judy

157. Data: 2006-12-15 23:43:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Może ciasteczko??

Spadaj - małpo w czerwonym :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

158. Data: 2006-12-15 23:43:53

Od: "Cyrus (*" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2006 15:40:24 -0800, Hanka napisał(a):

> juda (* napisał(a):
>
> (Hanka)

> Jestem realistką oraz: piszę o TU I TERAZ.

O, tak, to załatwia sprawę...
stosów, pręgirzy, wypraw krzyżowych,
konkwist i w ogóle...

> tematycznie:)
>
> Twoje szczęście,że miałam problem z dostępem
> i ponad pół godziny nie mogłam wejść w net.
> A widzę, że w międzyczasie ...

Narobiłam placków ? :o)
Ten buziak nie był dla Ciebie,
siostra, lecz dla brata, ok ?

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Judy

159. Data: 2006-12-15 23:44:41

Od: "Cyrus (*" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Dec 2006 00:43:35 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Spadaj - małpo w czerwonym :)

W czerwonym czym ?

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.