Pocace sie stopy

1. Data: 2003-05-04 02:20:30

Temat: Pocace sie stopy
Od: "Antoni Koczen" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i o zdrowie pytam;)

mam taki oto problem: nie ma takich butow do ktorych po wlozeniu nog na
kilka godzin nie pocily by mi sie stopy, oczywiscie ma to tez negatywny
wplyw na skarpety:(.
Dodatkowo na stopach twardnieje mi skora, czasami nawet sie luszczy, stojac
czasami czuje bol. Co to moze byc? Moze za szybko chodze? Mozna cos na to
poradzic kupujac specjalistyczne obuwie? Z medykamentow masc Daktarin nie
pomaga...
Z gory dziekuje

2. Data: 2003-05-04 16:08:09

Temat: Re: Pocace sie stopy
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MIalem tak. Samo przeszlo. Nie wiem dlaczego.
Ale wtedy dodatkowo przez dluzszy czas czulem sie caly czas zmeczony, spiacy
i nic niechcacy. Jeszcze mi sie przytylo niezle.

Nagle samo przeszlo (tzn. pocenie nog i ogolne zmeczenie). Zbedny tluszcz
zostal, ale walcze z tym :-)

3. Data: 2003-05-04 22:27:06

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niektórzy po prostu pocą się bardziej niz inni...
to łuszczenie jest troszkę podejrzane- może niech dermatolog sprawdzi, czy
nie masz grzybicy (częsta przy nadpotliwości)
używaj antyperspirantu do stóp, np. Scholl w żelu
są też dezodoranty do butów (Scholl), ale to już raczej w dalszej kolejności

4. Data: 2003-06-02 22:34:44

Od: "M i D" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poradzic kupujac specjalistyczne obuwie? Z medykamentow masc Daktarin nie

kup etiaxil do stop. u mnie pomoglo po pierwszym razie :)

5. Data: 2003-06-03 07:10:05

Od: "Przemysław Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

prponuje nie nosic skarpetek z tworzyw sztucznych tylko z jak najbardziej
naturalnych tkanin, poza tym skorzane, lekkie buty

Czlowiek kontra benzyna
migdalki jezykowe
kiedy mozna okreslic plec dziecka?
Nadczynnosc Tarczycy w ciazy !!!
Dystrybutor (Supervisor) Herbalife z Gdyni