Pocenie się

1. Data: 2002-12-15 21:57:31

Temat: Pocenie się
Od: "e c i a" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córka, która ma obecnie 15 lat bardzo się poci i bardzo jej to
przeszkadza. Byłam już z nią u lekarza dermatologa, który zapisał jakieś
specyfiki, ale efektu nie ma. Pocenie wynika może też z faktu, że córka
bardzo przejmuje się i stresuje codziennymi sprawami. Ale również w czasie
w-f , gdy ma wysiłek fizyczny, też poci się znacznie bardziej niż
koleżanki.Chciałabym jej pomóc ale nie bardzo wiem do kogo zwrócić się w tej
sprawie. Czy są może lekarze dermatolodzy wyspecjalizowani w tego typu
zagadnieniach? Podobno jest możliwość chirurgicznego zabiegu, ale na pewno
na to jest jeszcze za wcześnie. Chciałabym przynajmniej, aby lekarz
profesjonalnie zbadał córkę i określił możliwości leczenia. Pozdrawiam.

2. Data: 2002-12-16 01:46:04

Temat: Re: Pocenie się
Od: Jacek Biały <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik e c i a <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atittd$6c2$...@n...onet.pl...
> [...]
> na to jest jeszcze za wcześnie. Chciałabym przynajmniej, aby lekarz
> profesjonalnie zbadał córkę i określił możliwości leczenia. Pozdrawiam.

No ale jaki lekarz?
Sam lekarzem nie jestem, ale przestrzegalbym przed leczeniem objawowym.
Pocenie sie moze miec wiele przyczyn.
Mysle, ze dobrze byloby znalezc doswiadczonego interniste.
Zycze zdrowia!
Jaba

3. Data: 2002-12-16 08:57:04

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na to jest jeszcze za wcześnie. Chciałabym przynajmniej, aby lekarz
> profesjonalnie zbadał córkę i określił możliwości leczenia.

Nie jestem lekarzem ale z własnego doświadczenia wiem że tak objawiają
się między innymi niedobory magnezu. Przy naszym pozbawionym magnezu
pożywieniu bardzo byś musiała się postarać by magnez przedawkować
dlatego też możesz ją "domagnezowywać" do woli. Sugeruję tabletki
rozpuszczalne przy czym nie kupuj tabletek poniżej 100mg JONÓW(!!!)
magnezu na tabletkę. te magvity i inne śmieci tylko zamulają żołądek
talkiem.

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2002-12-16 10:27:58

Od: "zabeczka" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> jakieś
> córka
> czasie
> się w tej
> typu
> pewno
> Pozdrawiam.

Nadmierne pocenie może byc również spowodowane nadczynnością lub
niedoczynnościa tarczycy.
Proponuję pójść do lekarza rodzinnego i poprosić o skierowanie na badanie
krwi na poziom hormonów tarczycy.

Porawiam
Magda

5. Data: 2002-12-16 19:05:40

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zabeczka" <z...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> > >

> Nadmierne pocenie może byc również spowodowane nadczynnością lub
> niedoczynnościa tarczycy.

No to jak zabeczko nadczynnością czy niedoczynnością,bo te dwie jednostki
chorobowe chyba się diametralnie różnią.

6. Data: 2002-12-16 20:06:02

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zabeczka" <z...@b...pl> napisał w wiadomości

> No to jak zabeczko nadczynnością czy niedoczynnością,bo te dwie jednostki
> chorobowe chyba się diametralnie różnią.

A no roznia sie tak samo jak i ludzie.
Powiem tylko tyle, ze w wieku dojrzewania wystapily u mnie nastepujace
objawy nadczynnosci tarczycy: pocenie sie, wytrzeszcz gałek i przyrost wagi.
Z 65kg zrobilo sie 83.
Po kilku latach,a dokladnie w tym roku, tarczyca dala o sobie znac
krwawieniem porannym z nosa, spadkiem wagi. Gdyby nie badania na ktore
skierowal mnie lekarz rodzinny nie wiedzialabym o powrocie choroby.
Tak wiec jak widzisz objawy moga byc rozne w zaleznosci od wieku.
I wcale nie jest powiedziane, ze ma byc dokladnie tak jak w podrecznikach
medycznych.

pozdrawiam

magda

7. Data: 2002-12-17 10:29:19

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na to jest jeszcze za wcześnie. Chciałabym przynajmniej, aby lekarz
> profesjonalnie zbadał córkę i określił możliwości leczenia. Pozdrawiam.

witam
nadpotliwość to inaczej hyperhidrosis. nie wiem, jak to jest w przypadku
nastolatki, czy to nie jest związane z okresem dojrzewania, natomiast aby
uniknąć tego problemu trzeba zlikwidować przyczynę, najczęściej psychiczną.
bardzo często ta przypadłość towarzyszy innej- erytrofobii, czyli lękowi przed
zaczerwienieniem się. proszę, nie lekceważ tego. to może być naprawdę niemiła
przypadłość. działające antyperspiranty to te z dużym stężeniem chlorku glinu,
dostępne w aptekach- polski Antidral albo zagraniczny Etiaxil. Ten drugi jest
dość drogi, ale skuteczny. Oba stosuje się kilka dni, a potem co jakiś czas, to
już zależy od człowieka: co 2-3 dni. A zabieg- operacja nazywa się ETS i jest
dość drogi i raczej w Polsce nie robiony... Ale może uda się wszystko cofnąć.
Życzę zdrowia
magda

Dlugie leczenie gronkowca (post podobniez)
oczy i komputer
kłopoty z przełykaniem
emails needed from Ukraine
Sex podczas okresu