Pochwale krem na dzien

1. Data: 2003-07-13 20:32:34

Temat: Pochwale krem na dzien
Od: "Ann" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Musze pochwalic, bo jestem bardzo zadowolona z kremu na dzien Dermiki o
nazwie "inspiracja"
mam cere mieszana z tendencja do przesuszania po kontakcie z wroclawska woda
i ostatnio strafilam na ten krem - po prostu okazal sie strzalem w 10 - jest
jeszcze lepszy od uzywanego przeze mnie do tej pory kremu oxygen AA

no i przy okazji duza pochwala dla serii nutrilift loreal - tez sie nie moge
nia nacieszyc, zapewnia mi komfort skorki przez caly dzien
zwykle skora zaczyna mnie swedziec po 5 minutach od wyjscia z wanny i
niestety nie pomoga tu zadne mydla Dove itp. - po prostu nie lubi wody z
Wroclawia
kremy i balsamy zwykle powodowaly, ze skora uspokajala sie stopniowo i po
godzinie dalo sie juz zyc
natomiast mleczko z serii nutrilift (zarowno to do skory normalnej jak i do
suchej) koi skore natychmiast i pozwala mi spac spokojnie
Polecam
Ann