Podatek i odliczenia

1. Data: 2005-05-29 11:46:29

Temat: Podatek i odliczenia
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam pytanie odnośnie odliczeń podatkowych

Kiedyś czytałem że można odliczyć od podatku zakup
ochron na progi w samochodzie (poprostu takie zabezpieczenie
aby nie rysować i nie odzierać progu samochodowego wózkiem
inwalidzkim, podczas wsiadania i wysiadania)
Czy te odliczenie jest nadal aktualne ? może ktoś wie
coś na ten temat
Bardzo prosze o info !

Pozdrawiam Andrzej

2. Data: 2005-05-30 11:08:11

Temat: Re: Podatek i odliczenia
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> inwalidzkim, podczas wsiadania i wysiadania)
> Czy te odliczenie jest nadal aktualne ? może ktoś wie

Pytanie - czyje auto. Jeśli właścicielem jest ON, ja bym to podciagnal pod
wydatki rehabilitacyjne - dostosowanie samochodu do potrzeb wynikajacych z
niepelnosprawnosci

LM

3. Data: 2005-05-30 14:23:14

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl>
napisał w wiadomości news:d7es6s$t3m$1@213.17.164.114...

ciach .........

> [...]
> wydatki rehabilitacyjne - dostosowanie samochodu do potrzeb wynikajacych z

TAK !
auto jest wlasnoscia ON !

DZIEKI !
Pozdr.Andrzej

Bieg uliczny w Oleśnicy :-(
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne
[Okazja Ebay] Tania DRUKARKA, CYFRÓWKA, KSIĄŻKI - ZOBACZ
onkolog i neurochirurg raz jeszcze
Ustroń 2005