Podkład Marizy

1. Data: 2002-11-19 21:04:01

Temat: Podkład Marizy
Od: "Czesio" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czytuję Was prawie codziennie i musze się przyznać Wam i sama przed sobą -
mam sobie do zarzucenia (wyglądowi). Dlatego pytanie
Podkład Marizy-jakiej firmy, w jakiej cenie, i gdzie we Wrocławiu (pytanie
do Wrocławianek oczywiście)
Dobry fryzjer, ktory potrafi doradzić dobrą fryzurę i/lub zrobi trwałą na
spiralne wałki-gdzie we Wrocku?może cena?
Ktoś powie : Koncert zyczeń czy co? Ale proszę odpiszcie
Pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2002-11-20 09:22:21

Temat: Re: Podkład Marizy
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesio" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spiralne wałki-gdzie we Wrocku?może cena?
> Ktoś powie : Koncert zyczeń czy co? Ale proszę odpiszcie

Ja Ci moge odpowiedziec tylko ile kosztuje podklad Marizy.
9 zl.

Ale niestety tylko tyle Ci moge pomoc

Kaska

1. Data: 2002-11-20 09:28:29

Temat: Podkład Marizy -pytanko
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja Ci moge odpowiedziec tylko ile kosztuje podklad Marizy.
> 9 zl.

Czy możecie coś powiedzieć o tym podkładzie, bo za taką cene to chyba...?

Hanuś

1. Data: 2002-11-20 09:34:22

Temat: Re: Podkład Marizy -pytanko
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy możecie coś powiedzieć o tym podkładzie, bo za taką cene to chyba...?

No wlasnie ze nie.:)
Jest super. Dla mnie idealny. Jedyna wada to nazwa "matujacy" a on nie
matuje tylko jest beztluszczowy.
Ma bardzo przyjemna konsystencje i nigdy jeszcze nie mialam takiego
jedwabistego podkladu - jest jak druga skora, zupelnie niewidoczny, zadnej
maski, a kryje calkiem przyzwoicie.
Nie wlazi w zmarszczki i pory.
Ja go kocham dzika miloscia. Jak chcesz to przyniose w srode.

Kaska

1. Data: 2002-11-20 09:42:35

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <k...@N...pl> wrote in message

> [...]
> maski, a kryje calkiem przyzwoicie.
> Nie wlazi w zmarszczki i pory.
> Ja go kocham dzika miloscia. Jak chcesz to przyniose w srode.

Kasia a gdzie je można kupić i jak z kolorami? Jeśli możesz to przynieś w
środę:).
A i jeszcze jak to się nazywa. Bo może jest kilka rodzajów podkładów Marizy.
pozdrówka
K/H:)

1. Data: 2002-11-20 09:46:43

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środę:).
> A i jeszcze jak to się nazywa. Bo może jest kilka rodzajów podkładów

Aha no wlasnie jest kilka rodzajow. ja mowie o beztluszczowym.
Tak sie nazywa jakos - podklad beztluszczowy Mariza, gdzies z boku ma napis
oil-free.
Kolorow jest sporo, zwlaszcza jasnych.
No i jest moj ulubiony zielony:)
A mozna je kupic tam gdzie pomadke zelowa (o ktora pytalas Kropelke) - na
Batorego, tak raczej od strony Placu Biskupiego.

Przyniose na pewno;)
Kaska

1. Data: 2002-11-20 09:51:42

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam sobie do zarzucenia (wyglądowi). Dlatego pytanie
> Podkład Marizy-jakiej firmy, w jakiej cenie, i gdzie we Wrocławiu (pytanie

Ja jestem z Wroclawia i nie mam pojecia, gdzie to kupic - a podobno podklad
bardzo dobry. Zobacz w drogerii w Rynku (kolo Mody Polskiej, nie myl z ta w
Feniksie! ;)) ), maja dobre zaopatrzenie. Ja jeszcze zobacze kolo siebie
(moze misie uda dzisiaj, a jak nie, to jutro) - czyli w Arenie. Tam
zlokalizowalam blyszczyki i puder Diadem, ktorych nigdzie nie bylo (a tak a
propos - pudek w kulkach Diademu jest dobry? Wie ktos? [tak sobie zerkam w
strone Skakanki, ona jest obcykana w te klocki] ) oraz zelowa pomadke
Palomy, wiec zaopatrzenie maja ok.
Kruszynka
PS. A, sprobuj jeszcze kolo targowiska na Zielinskiego, tam tez jest
perfumeria, wydaje misie porzadna.

Kruszynka
PS2. Co do fryzjera, to ja zawsze chodze na Krupnicza (sciecie bez mycia 17
zl). Zawsze mnie zadziwia, co tez te panie potrafia zrobic z marnymi
niekiedy wlosami swoich klientek. Jestem pod wrazeniem ;)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-20 09:59:06

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolorow jest sporo, zwlaszcza jasnych.
> No i jest moj ulubiony zielony:)

To ja się już ciesz bo jasne to dla mnie:)))
I pytam dalej, a zielony to do czego?

H/K nie świadoma do czego zielony podkład:)

1. Data: 2002-11-20 10:17:52

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja się już ciesz bo jasne to dla mnie:)))
> I pytam dalej, a zielony to do czego?

Tak jak zielony korektor - do tuszowania zaczerwienien.
Ale co Ty mozesz wiedziec o naczynkach...:)
To Cie akurat nie dotyczy:)

Kaska

1. Data: 2002-11-20 10:29:01

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak zielony korektor - do tuszowania zaczerwienien.

Aha... to już jestem oświecona:))) dziękuje bardzo!

> Ale co Ty mozesz wiedziec o naczynkach...:)
> To Cie akurat nie dotyczy:)

Ano... choć to mnie nie dotyczy ufff, za to ostatnio dotyczy mnie runia
paznokci auuuuuu :(((.

Hanuś

Ach ten Avon...
Witam :-)