Podklad Max Factor Colour Adapt

1. Data: 2005-02-01 15:28:28

Temat: Podklad Max Factor Colour Adapt
Od: "mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, czy ktoras z was moze go miala lub ma? Kupilam go sobie
ostatnio i zastanawia mnie jego konsystencja, jest prawie plynny. Gdy pani w
perfumerii pokazywala mi terter to byl bardziej gesty. Czym to jest
spowodowane?

Mariolkka

1. Data: 2005-02-01 17:41:27

Temat: Re: Podklad Max Factor Colour Adapt
Od: "dziubeq" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariola" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnio i zastanawia mnie jego konsystencja, jest prawie plynny. Gdy pani
> w perfumerii pokazywala mi terter to byl bardziej gesty. Czym to jest

Ja mam juz drugie opakowanie. Pierwsze bylo mialo konsystencje jakby
pianki - smietany, a to, ktore teraz mam jest plynne i nie jestem juz taka
zachwycona jak za pierwszym razem.. Jakby calkiem inny podklad :/ Nie wiem,
o co w tym chodzi..
dziubeq

1. Data: 2005-02-01 23:40:20

Temat: Podklad Max Factor Bukkake Colour Adapt
Od: " Patrycja " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tam zamiast podkładu zastosój bukkake to jest miód

1. Data: 2005-02-05 12:31:44

Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziubeq" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pianki - smietany, a to, ktore teraz mam jest plynne i nie jestem juz taka
> zachwycona jak za pierwszym razem.. Jakby calkiem inny podklad :/ Nie

potwierdzam, ostatnio zanabyty MF colour adapt jest jakis dziiiwny- bardziej
plynny, slabiej kryje, ogolnie mniej wydajny. Mam nadzieje ze to jedna seria
im sie spaprala, nie chce mi sie znow szukac idealnego dla siebie
podkladu...

pozdr
Asiek

fryzurka
krem z dzikim ryżem
prosze o radę - pielęgnacja twarzy 30tka, cera mieszana
Rozszerzenie możliwości grupy!
Shiseido i data ważności