Podkład dla 40-latki

1. Data: 2005-11-21 10:23:48

Temat: Podkład dla 40-latki
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jaki podkład poleciłybyście dla ososby po 40 r.ż., cera mieszana,
podchodząca pod suchą.
Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2005-11-21 10:53:17

Temat: Re: Podkład dla 40-latki
Od: "Chome" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

z cala pewnoscia moge polecic podklad "Clinique repairwear anti-aging makeup
spf 15".Kupilam go mamie i bardzo go chwali - jest niewidoczyny doskonale
nawilaza i redukuje widocznosc zamrszczek.
W Sephorze kosztuje bodajze 136zl wiec nie jest to jakas powalajaca z nog
cena za te jakosc.

1. Data: 2005-11-21 11:41:15

Od: " Ania" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chome <c...@m...pl> napisał(a):

> Witam!
>
> z cala pewnoscia moge polecic podklad "Clinique repairwear anti-aging makeup
> spf 15".

Polecam ten sam podkład.tylko ja kupiłam dla siebie:-) faktycznie ładnie
wygładza uzyc trzeba baaaardzo malutko.

1. Data: 2005-11-21 16:07:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> Jaki podkład poleciłybyście dla ososby po 40 r.ż., cera mieszana,
> podchodząca pod suchą.

generalnie z tego co czytalam, podklad, im wiecej latek, powinien byc
bardziej rozswietlajacy anizlei matujacy. czyli szukaj czegos w
takich podkladach.

iwon(k)a

lekcja
Soczewki