Podkrążone oczy.

1. Data: 2008-06-10 10:40:41

Temat: Podkrążone oczy.
Od: "Ernest" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od kilky tygodni zauważyłem że mam "tarasy" pod oczami. Raczej się
wysypiam(ok 8h), nie stosuję żadnych używek. Pracę mam przy komputerze więc
te 8h prawie non stop wślepiam oczy w monitor, gdy wracam do domu spędziam
następne 2-3h przed monitorem. Ogólnie mam pesymistyczne nastawienie i leczę
się na nerwicę. Kiedy lądowałem na pogotowiu przez nerwicę, robili mi
badania i niby nic tam nie znaleźli, ekg, krew jest w porządku. Nie wiem co
mam zrobić żeby to zlikwodować bo strasznie szpetnie wyglądam i moja
nerwicowa wyobraźnia zaraz znajduje jakieś choroby :).

Pozdrawiam

Ernest

2. Data: 2008-06-10 13:06:41

Temat: Re: Podkrążone oczy.
Od: "Pytanie" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ernest" napisał:
> [...]
> porządku. Nie wiem co mam zrobić żeby to zlikwodować bo strasznie szpetnie
> wyglądam i moja nerwicowa wyobraźnia zaraz znajduje jakieś choroby :).

Zmienić nastawienie na mniej pesymistyczne, czy wręcz optymistyczne :-)
Wiem, wiem - łatwo powiedzieć...
Ale w sumie "coś w tym jest"... W nastawieniu do żywota...
Miewałem lepsze i gorsze okresy i zauważyłem, ze człek się o niebo lepiej
czuje, gdy jednak nie doszukuje się we wszystkim "minusów", gdy patrzy na
świat bardziej optymistycznie.
Swego czasu miałem ogólnego "doła" połączonego z totalną niechęcią do
czegokolwiek. NIC mi się nie chciało, miałem całkowity brak energii. Do tego
stopnia, że zacząłem nawiedzac lekarzy. Ci podejrzewali wirusowe zapalenie
wątroby typu C, kóre rzekomo ma podobne symptomy... Ale okazało się po
zrobieniu badań, ze wszystko OK.
Z czasem jakoś wszystko przeszło...
Teraz, gdy łapie mnie "nerw" i niechęć do wszystkiego, po prostu wyłączam
się na chwilę i staram się jednak szukac we wszystkim pozytywów ;) Może
śmiesznie i naiwnie brzmi - ale pomaga!
Oczywiście nie jest to żadna diagnoza Twojego przypadku, jedynie "wtręt" w
temacie pesymistycznego nastawienia.
A co do podkrążonych oczu, chyba przyczyną może być jakiś problem z
wątrobą...
Trzeba chyba jednak zrobić kompleksowe badania u nie bylejakiego lekarza...
Zdrówka!

3. Data: 2008-06-21 12:34:56

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ernest" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]
> porządku. Nie wiem co mam zrobić żeby to zlikwodować bo strasznie szpetnie
> wyglądam i moja nerwicowa wyobraźnia zaraz znajduje jakieś choroby :).

A sporty jakieś uprawiasz? Podkrążone oczy mogą symbolizować złe krążenie
lub wysokie ciśnienie (wskazana nerwica). Jako, że wakacje się zbliżają a
pracujesz ciężko to proponuję naruszyć troszkę oszczędności i spełnić
któreś, ze swoich marzeń. Być może w aptece zaproponują jakąś maść na
podkrążone oczy, ja od siebie do recepty dopisuję magnez, żelazo (ale
żadziej, powiedzmy co 3 dni) i treningi rowerem.

No i sam znam taki tryb pracy... Wiem, że może nie być czasu, ale dla Pana
nei jest pewnie obce planowanie czasu, więc może spróbować? To naprawdę
bardzo odmienia ludzi...

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

Dziwny "dzyndzel" na plecach
Nadczynność tarczycy a wczasy nad morzem
Golenie i zdzieranie naskórka
W ilu przychodniach mogę być zarejestrowany?
Re: woda - "suma składników mineralnych"