Podlewanie iglakow zima

1. Data: 2000-12-11 15:08:01

Temat: Podlewanie iglakow zima
Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy mam podlewac zima iglaka stojacego na balkonie w doniczce (jest
tyci-tycienki)? Jak czesto? Czy moze sam sobie wilgoc bedzie lapal?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-12-12 07:43:39

Temat: Re: Podlewanie iglakow zima
Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Czy mam podlewac zima iglaka stojacego na balkonie w doniczce (jest
> tyci-tycienki)? Jak czesto? Czy moze sam sobie wilgoc bedzie lapal?
>
> Pozdrawiam,
> robal.
Ja mam swierczka od 2 lat i zima nie podlewam go w ogole.
Co do niego nakapie to jego.
Pozdrawiam Juras

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

3. Data: 2000-12-12 10:54:13

Od: "Maria" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!.Jesli pada dzeszcz dosc czesto lub lezy snieg - to nie podlewam.Ale
teraz tak sie wszystko pokielbasilo, ze pewnie wegetacja tak calkiem nie
ustala. Wniosek wiec taki: jak jest sucho i temp.powyzej zera podlewam.

Maria

Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> napisał(a) w artykule
<3...@m...sggw.waw.pl>...

4. Data: 2000-12-12 12:12:03

Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drzewka iglaste dosc wczesnie koncza okres wegetacji wiec zima sa juz
zaspane i podlewac ich naprawde niepotrzeba, na chyba ze balkon jest
ogrzewany...
Zaleca sie takze, w razie potrzeby, okryc iglaki na balkonie. Nadmiar
wody w doniczce, natomiast, moze spowodowac jej rozerwanie gdy woda
zamarznie. To nic, jak rozerwie donioczke to zniszczy takze system
korzeniowy... to czesty powod wiosennego zasychania, w dodatku gdy
doniczka wytrzyma a korzenie nie... Bonsaisi czesto od tego cierpia...

5. Data: 2000-12-12 13:21:33

Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

maltanb wrote:

> Drzewka iglaste dosc wczesnie koncza okres wegetacji wiec zima sa juz
> zaspane i podlewac ich naprawde niepotrzeba, na chyba ze balkon jest
> ogrzewany...
Moj iglak jest na bal;konie czesciowo oslonietym od deszczy i wiatru,
ale to tylko czesciowo.

> [...]
> korzeniowy... to czesty powod wiosennego zasychania, w dodatku gdy
> doniczka wytrzyma a korzenie nie... Bonsaisi czesto od tego cierpia...
Doniczka jest ocieplona (stoi w duzym pudle, ktore stoi w wiekszym
pudle, ktore....). :) Wiec chyba jednak moge zaryzykowac nieco
podelwania?

Pozrawiam,
robal.

zwierzęta do oczek wodnych
cykas
Program komputerowy do projektowania ogrodow
Fikus benjamina
RE: Przelewice